Ga naar inhoud

Goedemorgen/goedemiddag/goedeavond Op De Reep


niemand

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Same here. Behalve dat wij thuis ook niet naar de mis gingen en er dus niks van christelijke opvoeding of iets anders was. enkel op school, maar dat was ook maar iets waar je eigenlijk nooit mee bezig was.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zombies zijn toch van oorsprong een Afrikaans concept, komende uit de voodo, hebben de joden dus weer een poging gedaan om het monopolie op zombies te verkrijgen.

Afrikanen zijn toch altijd de pineut...

Link naar reactie

1) Jezus is heropgestaan, ja, maar dat maakt hem geen zombie

2) Jezus was zijn eigen vader niet, hij was de zoon van god (volgens de bijbel), en volgens sommige romeinse bronnen, de zoon van een romeins soldaat, (was maria een hoer ? ), maar more likely was hij gewoon Jozefs zoon, net als zijn broers en zussen

3) hosties eten bezorgt je niet het eeuwige leven - ik zal nog meer zeggen : in de bijbel staat nergens dat je na de dood "blijft verder leven in de hemel of in de hel", nee, ge zijt dood tot aan de heropstanding der doden, op het einde der tijden.

 

Ze moeten hun eigen boeken maar eens beter lezen. ;)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

retep, je bent een toffe gozer, maar ik zou graag hebben dat je in het vervolg de term 'anarcho' niet meer verbindt met een pejoratieve term als daarzijnde 'liberaal'.

 

Getekend: Kameraad Mauser. Chef staf Kontrazzvedka.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

1) Jezus is heropgestaan, ja, maar dat maakt hem geen zombie

2) Jezus was zijn eigen vader niet, hij was de zoon van god (volgens de bijbel), en volgens sommige romeinse bronnen, de zoon van een romeins soldaat, (was maria een hoer ? ), maar more likely was hij gewoon Jozefs zoon, net als zijn broers en zussen

3) hosties eten bezorgt je niet het eeuwige leven - ik zal nog meer zeggen : in de bijbel staat nergens dat je na de dood "blijft verder leven in de hemel of in de hel", nee, ge zijt dood tot aan de heropstanding der doden, op het einde der tijden.

 

Ze moeten hun eigen boeken maar eens beter lezen. ;)

Het onderwijs is ook niet meer wat het geweest is. :e011:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Je zou bijna terugverlangen naar de tijd dat den Spock hier nog wel eens kwam (ik zeg bijna hé).

Het veranderen van je schermnaam en nieuw profiel aanmaken zou verboden moeten zijn?

Link naar reactie

Ik was er niet bij, maar hij zal er wel uit hebben gezien als een zombie. :e007:

 

Lijkt me niet gezond gat in je zij, gaten in je armen en benen, stekels op je hoofd...

 

Aha, maar zijn lichaam had hij niet meer nodig. Het was geen levende dode. Hij was UIT DE DOOD OPGESTAAN.

(again volgens de believers) :P

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...