Semistultus Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Hallo allemaal. Ik heb een vraag: als fan van Gilles de Geus was ik verrast te zien dat iemand een beeldje van Gilles te koop aanbiedt op Marktplaats. Het zou gaan om een beperkte oplage van 100 stuks. Ik schat dat het beeldje ongeveer 18 cm hoog is. De staat is nieuw. Maar wat is een redelijke prijs voor zo'n beeldje? Er wordt wel op geboden maar betaal ik met 50,- teveel voor zo'n beeldje of is het dat ook echt waard? Google levert me hier geen informatie over. Alvast bedankt voor het meedenken. Groet, André Quote
Semistultus Posted January 26, 2017 Author Posted January 26, 2017 ik zou tot 150 gaan Oei, is het beeldje zo bijzonder? Dat had ik niet door. Bedankt voor de tip! Quote
Boekenmagazijn Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Hij is op de Catawlki-veiling twee keer verkocht, voor 160 (zonder certificaat) en 150 euro (zonder doos), allebei excl. opgeld. Quote
JJL Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Ik geloof dat er wat 'koopjesjagers' hebben meegelezen, want vandaag vier nieuwe biedingen en de prijs is opgedreven naar EUR 80. Quote
Semistultus Posted January 26, 2017 Author Posted January 26, 2017 Ik geloof dat er wat geïnteresseerden in het beeld hebben meegelezen, want vandaag vier biedingen en prijs staat nu op EUR 80. Tsja, dat was het risico van mijn post. Ik ben benieuwd hoe ver dit nog gaat. De verkoopster woont in Haaksbergen, voor mij vrij ver rijden om het op te halen want ik woon in Friesland. En met die fragiele haarlok vind ik opsturen ook nogal een risico. Als de prijs onder de 100,- blijft ga ik er eens serieus over nadenken. Anders kost het mij wat teveel. Quote
Olsimar Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Ziet er uit als plastic of lijkt dat maar zo?? Quote
Semistultus Posted January 26, 2017 Author Posted January 26, 2017 Ziet er uit als plastic of lijkt dat maar zo?? Dat kan ik me haast niet voorstellen maar het staat niet bij de advertentie waar het van gemaakt is. Is het vaak niet een soort klei ofzo? Quote
Rik Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Ziet er uit als plastic of lijkt dat maar zo?? Het beeldje is van kunsthars en de lok is van plastic en wordt los bij het beeldje geleverd. Quote Omnia mutantur nihil interit
Recommended Posts