Jason Fly Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Bij het opstellen van privé-berichten ontbreekt de functie 'Sleep bestanden naar deze plek of kies bestanden'. Daardoor moet je telkens eerst je bijlage voorlopig uploaden via een gewoon topic (zonder het te posten) en het aan je privé-bericht toevoegen via 'Andere media toevoegen-Bestaande bijlage toevoegen'. Dat gaat uiteraard, maar is nogal een omweg. Is er technisch de mogelijkheid om dat aan te passen? Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Bonte Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Dat ontbrak nog inderdaad, het forum heeft natuurlijk voorrang betreft de ruimte maar bestanden zijn nu ook mogelijk bij berichten, kan handig zijn. Quote Link to comment
Jason Fly Posted May 27, 2017 Author Share Posted May 27, 2017 27 minuten geleden, Bonte zei: Dat ontbrak nog inderdaad, het forum heeft natuurlijk voorrang betreft de ruimte maar bestanden zijn nu ook mogelijk bij berichten, kan handig zijn. Thanks Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
esteban² Posted September 26, 2018 Share Posted September 26, 2018 Wat ik persoonlijk nog mis, is enige feedback of reactie na een suggestie via de 'rapportering' functie. Soms is er gevolg, soms niet, maar ik weet nooit waarom wel of waarom niet. Persoonlijk ervaar ik dat als vervelend. Quote Link to comment
Bonte Posted September 26, 2018 Share Posted September 26, 2018 2 hours ago, esteban² said: Wat ik persoonlijk nog mis, is enige feedback of reactie na een suggestie via de 'rapportering' functie. Soms is er gevolg, soms niet, maar ik weet nooit waarom wel of waarom niet. Persoonlijk ervaar ik dat als vervelend. Wij kunnen reageren op een rapport maar weten eigenlijk niet of jij dat dan kan zien of enkel de mods, ik heb een test gepost, kun jij dat lezen? Betreft reactie op een rapport, dat dient om inhoud aan te duiden die niet past op het forum (bv spam) en de mods beslissen dan wat ermee moet gebeuren. Daar komt standaard geen reactie op, voor suggesties zouden we misschien ook een topic kunnen openen in de zandbak. Quote Link to comment
esteban² Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Neen. Ik kan dit niet zien. Quote Link to comment
Bonte Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 3 hours ago, esteban² said: Neen. Ik kan dit niet zien. ok, dat weten we dan ook al weer. Als je reactie wil dan je voorstel best rechtstreeks stellen via een PM, een rapport dient om dringende zaken te melden zonder reactie terug. Quote Link to comment
esteban² Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Ok. Dan doe ik het voortaan zo. Quote Link to comment
Guest www.feestjeknutselen.nl Posted February 22, 2020 Share Posted February 22, 2020 Welkom op mijn site feestjeknutselen.nl Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben Cindy, 40 jaar oud. Met mijn gezin en hond woon ik in het mooie pittoreske dorpje Langenboom. Als moeder van 3 kinderen wordt er heel wat afgeknutseld bij ons thuis. En met de juiste materialen ontstaan er de mooiste creaties. Met het zoeken naar de juiste materialen tijdens de voorbereiding van het kinderfeestje van mijn oudste dochter, ontdekte ik dat er bijna allemaal dezelfde ideeën worden aangedragen. Dat kan toch anders? Ik kreeg allerlei ideeën in mijn hoofd.. En ineens wist ik het! Ik ga zelf een eigen site beginnen! Met trots presenteer ik jullie: feestjeknutselen.nl https://www.feestjeknutselen.nl Quote Link to comment
Recommended Posts