mrbrightsky Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Hey Repers! Voor wie me nog niet eerder zag op het forum: hoi, niet erg dat je me niet herkent. Ben hier nog maar enkele weken actief maar je kan me occasioneel terugvinden in de comic corner waar ik plaatjes raad of mijn liefde voor Hickman ten berde breng. Als ik dat niet aan het doen ben, dan is de kans groot dat ik me bezig hou met Geekster, waar ik oprichter van ben. Geekster is ook de reden waarom ik even deze thread aanmaak. We zijn namelijk op zoek naar gepassioneerde mensen die zin hebben om te schrijven over strips en/of comics! Je kan alle informatie hier vinden: http://www.geekster.be/comics/geekster-strip-team-zoekt-versterking/ Ik wil ook eventjes melden dat het niet mijn bedoeling is om De Getekende Reep als een extra promo-kanaal te gebruiken maar ik wou toch even voor deze oproep een uitzondering maken. Hope you guys don't mind Als je vragen hebt, shoot! Quote Link to comment
Chimi Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Ik neem aan dat 16-jarigen niet zijn toegestaan Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
mrbrightsky Posted July 6, 2017 Author Share Posted July 6, 2017 Als jij het aan kan om in een bende te zitten van twintigers, zien wij eigenlijk geen probleem Het is voornamelijk de subtitel "Schrijver van slechte zinnen" die ons momenteel afschrikt Ook wel interessant om te weten: wij zijn allemaal vrijwilligers dus we zijn niet in staat je van een vergoeding te voorzien... Quote Link to comment
linthout Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 3 minuten geleden, Koen zei: Chimi is jong maar je zou het héééélemaal niet zeggen.... Hij heeft een culturele bagage die uitzonderlijk is gezien zijn leeftijd. Zelfs voor oudere rakkers als mezelf en andere Repers is hij een interessant iemand om mee te spreken. Hij zou zeker een aanwinst voor de site zijn (moest hij die taak op zich willen nemen). Juist Quote Link to comment
Kristof Berte Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 18 minuten geleden, Koen zei: Ja... ik ben fan van Chimichanga ! Is er een fanclub en hoeveel bedraagt het lidgeld? Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Chimi Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
mrbrightsky Posted July 10, 2017 Author Share Posted July 10, 2017 Hey @Chimichanga en @The Alderwood, stuur een mailtje naar info@geekster.be met een beetje introductie en een proefartikel. Dit mag echt volledig naar keuze zijn. TIP: Neem iets dat je erg passioneert, de letters zullen van zelf vloeien Quote Link to comment
Guest bazarov Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 8 uren geleden, Kristof Berte zei: Is er een fanclub en hoeveel bedraagt het lidgeld? 8 uren geleden, Koen zei: Oei... Dat komt ervan als je @linthout laat instaan voor het ontwerp van de lidkaart. Hahaha, nu is je lid een kaart! (Er komt een wafelijzer aan te pas... ) Quote Link to comment
linthout Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Ik weet waarover je het hebt...Dikke Herman, hé... Maar ik denk dat ik de enige ben! :-) Quote Link to comment
JeroenVH Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 En ge kunt er uw haar mee kammen! Quote Link to comment
ekaoeie Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 "If you're good at something, never do it for free." - The Joker Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Ik ben goed in het overhalen van mensen om voor noppes voor mij te schrijven. Quote Link to comment
Lav Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Op 7/10/2017 om 12:38, Koen zei: Ja... ik ben fan van Chimichanga ! Same here, go chimi! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
ekaoeie Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Hup Chmi! Al je fans zien je graag gratis werken! Quote Link to comment
ekaoeie Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Zoals hoe je mensen gratis voor je kunt laten werken. Iedereen doet wel eens iets gratis. Dat is normaal. Maar té is té. PS de nieuwe lay-out ziet er een stuk frisser en overzichterlijker uit dan de vorige Quote Link to comment
ekaoeie Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Niet te veel appels met peren vergelijken. Het Rode Kruis en striprecensies is niet precies hetzelfde. Terug naar de bron: striprecensies: je heeft soms meer weg dan je denkt. PS wordt je automatisch uitgelogd als je een tijdje niet actief bent? Ik lag er plots uit. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 7 minuten geleden, ekaoeie zei: PS wordt je automatisch uitgelogd als je een tijdje niet actief bent? Ik lag er plots uit. Dat kwam door een update van het forum. Quote Link to comment
Kool Thing Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Op 11-7-2017 om 16:09, Kontiki zei: Ik ben goed in het overhalen van mensen om voor noppes voor mij te schrijven. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Lav Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Ik had ook een tijd lang voor brainfreeze geschreven en kan toestemmen in wat koen zegt. Je leert veel bij, leert snel nieuwe mensen kennen en komt in contact met kansen die je anders niet zou krijgen. Maar aangezien het vrijwilligerswerk is en blijft raad ik het wel aan om zodra het te veel energie van je zou vragen er gewoon wat afstand van te nemen. Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
mrbrightsky Posted July 23, 2017 Author Share Posted July 23, 2017 15 hours ago, Paul_NL said: *vanzelf, als je zelf al spelfouten gaat maken dan wordt het lastig om daar een onbezoldigde schrijver op te gaan bekritiseren wanneer ze via mail gaan solliciteren naar dit (ongetwijfeld leuke) baantje. Correcte opmerking maar ik maak toch even snel een distinctie in context: een effectief proefartikel is in mijn ogen toch een ander beestje vergeleken met een bericht op een message board. Quote Link to comment
Recommended Posts