Ga naar inhoud

Gezocht: liefhebbers van de negende kunst


Recommended Posts

Hey Repers!

 

Voor wie me nog niet eerder zag op het forum: hoi, niet erg dat je me niet herkent. Ben hier nog maar enkele weken actief maar je kan me occasioneel terugvinden in de comic corner waar ik plaatjes raad of mijn liefde voor Hickman ten berde breng.

 

Als ik dat niet aan het doen ben, dan is de kans groot dat ik me bezig hou met Geekster, waar ik oprichter van ben. Geekster is ook de reden waarom ik even deze thread aanmaak. We zijn namelijk op zoek naar gepassioneerde mensen die zin hebben om te schrijven over strips en/of comics! 

 

Je kan alle informatie hier vinden: http://www.geekster.be/comics/geekster-strip-team-zoekt-versterking/

 

Ik wil ook eventjes melden dat het niet mijn bedoeling is om De Getekende Reep als een extra promo-kanaal te gebruiken maar ik wou toch even voor deze oproep een uitzondering maken. Hope you guys don't mind ;)

 

Als je vragen hebt, shoot!

Link naar reactie

Als jij het aan kan om in een bende te zitten van twintigers, zien wij eigenlijk geen probleem ;)

Het is voornamelijk de subtitel "Schrijver van slechte zinnen" die ons momenteel afschrikt :D

 

Ook wel interessant om te weten: wij zijn allemaal vrijwilligers dus we zijn niet in staat je van een vergoeding te voorzien...

Link naar reactie
3 minuten geleden, Koen zei:

 

 

Chimi is jong maar je zou het héééélemaal niet zeggen....  Hij heeft een culturele bagage die uitzonderlijk is gezien zijn leeftijd.   Zelfs voor oudere rakkers als mezelf en andere Repers is hij een interessant iemand om mee te spreken.   Hij zou zeker een aanwinst voor de site zijn (moest hij die taak op zich willen nemen).

Juist

Link naar reactie
8 uren geleden, Kristof Berte zei:

 

Is er een fanclub en hoeveel bedraagt het lidgeld?

 

8 uren geleden, Koen zei:

 

Oei... 

 

 

Dat komt ervan als je @linthout laat instaan voor het ontwerp van de lidkaart. :)

 

Hahaha, nu is je lid een kaart! (Er komt een wafelijzer aan te pas... )

Link naar reactie

Ik had ook een tijd lang voor brainfreeze geschreven en kan toestemmen in wat koen zegt. Je leert veel bij, leert snel nieuwe mensen kennen en komt in contact met kansen die je anders niet zou krijgen.

Maar aangezien het vrijwilligerswerk is en blijft raad ik het wel aan om zodra het te veel energie van je zou vragen er gewoon wat afstand van te nemen.

Link naar reactie
15 hours ago, Paul_NL said:

*vanzelf, als je zelf al spelfouten gaat maken dan wordt het lastig om daar een onbezoldigde schrijver op te gaan bekritiseren wanneer ze via mail gaan solliciteren naar dit (ongetwijfeld leuke) baantje.

Correcte opmerking maar ik maak toch even snel een distinctie in context: een effectief proefartikel is in mijn ogen toch een ander beestje vergeleken met een bericht op een message board. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...