Ga naar inhoud

Nederlandstalige antiquarische Science fiction strips gezocht ...


Mozaar

Recommended Posts

Beste mede-stripliefhebbers,

reeds meerdere jaren verzamel ik enkel en alleen Nederlandstalige antiquarische sf-strips en allerhande boekjes. Dit evenwel zonder allerhande superheldenstrips. Ik vroeg me nu af of jullie me geen tips konden geven om mijn verzameling uit te breiden. Ik ben dus alleen op zoek naar sf-strips of boekjes met sf-illustraties van vóór 1960. Jullie mogen er van uit gaan dat ik de meest gangbare boeken zelf al heb. Ik ben dan ook voornamelijk op zoek naar zeldzame boeken die ik eventueel nog niet zou kennen of die zelfs niet in de Catawiki-lijsten voorkomen.

Nick, Fulgor, Raka, Garry Verth, Tom Wels,  ... en dergelijke zijn mij dus reeds gekend.

Tips en kennis over individuele strips als van volledige reeksen is meer dan welkom. Verder zoek ik ook informatieve boeken over antiquarische sf-strips. Deze heb ik sowieso nog niet echt gevonden.

Dank bij voorbaat voor de tips en hints.

koen

Link naar reactie
3 uren geleden, Zwendel zei:

Deze zoek ik zelf al een tijdje. Moeilijk boekje, zeker als je het volledig wil.

Deze kende ik inderdaad nog niet. Heb ik terwijl al eens opgezocht. Ziet er een mooi boek uit. Zelf heb ik terwijl ook al 'pioniers van de ruimtevaart', maar nog geen andere verzamelalbums. Daar ga ik me dus nog even in kunnen verdiepen!

3 uren geleden, Zwendel zei:

 

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...