Theoak Posted September 13, 2017 Posted September 13, 2017 En er zijn in het noorden van Nederland al niet zo veel stripspeciaalzaken meer over. Tot eind september is het 3 halen 2 betalen en bij 10 strips of meer is de korting 40 %. Quote
Martin Posted September 13, 2017 Posted September 13, 2017 Another one bites the dust. En er gaan er nog volgen. Quote Bij Sint-Joris!
Renegade Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Internet is de boosdoener. Makkelijk ook geen parkeerproblemen of met openbaar vervoer hoewel ik dat niet erg vindt maar blijkbaar een hoop anderen wel. Tevens heb je minder striplezers. Quote
Daan Posted September 14, 2017 Posted September 14, 2017 Voor mij als Zwollenaar een flinke aderlating, maar het is niet anders. Uitbater Willem is niet failliet of zo, hij gaat gewoon van een pensioen genieten, wat vroeg misschien maar dat is zijn keuze. Hij kon geen opvolger vinden en heeft daar, met een te verwachten laag slagingspercentage, ook niet heel hard naar gezocht... Hij is veel beter uit, nu hij zijn pand kan verhuren aan een ander winkelconcept. Ik wens hem het allerbeste! Quote
tuinmantvkijken Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 Helaas waarschijnlijk een wijs besluit van de uitbater Quote
Recommended Posts