Ga naar inhoud

Koers


Martin

Recommended Posts

Fabian Cancellara gebruikte een verborgen motortje in zijn fiets tijdens bepaalde koersen.

 

https://www.hln.be/sport/wielrennen/ex-prof-beschuldigt-cancellara-van-rijden-met-motortje-in-fiets-ik-hoorde-zijn-ploegmaats-praten~af2e0841/

 

Eerlijk denk ik al lang dat Cancellara toen een motortje gebruikte. Kijk naar de beelden van deze beklimming, en de fietswissels door hem in die koers. En nog in bepaalde andere koersen.
Alleen heb ik steeds moeite gehad om dat te geloven omdat Cancellara altijd een eerlijke en sympathieke indruk maakte op mij.
Het is nog niet te laat om dit te onderzoeken, indien men er genoeg tijd en middelen op kan zetten.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ik volg de koers heel goed, maar van Phil Gaimon had ik nog nooit gehoord. Wel bijzonder dat dit nu bij de promotie van zijn boek naar voren moet komen. Geeft mij meteen weer een gevoel van....

 

Of Cancellara wel of niet een motortje heeft gebruikt weet ik niet. Is allen te bewijzen als rechtstreeks betrokkenen hierover vertellen.

Link naar reactie
2 uren geleden, JPAR zei:

Ik volg de koers heel goed, maar van Phil Gaimon had ik nog nooit gehoord.

 

Dan volg je de koers toch niet heel goed, JPAR!

Gaimon haalde een meer dan degelijk WT-niveau.

Edit: ik heb er hem ooit van verdacht de Secret Pro te zijn - maar wellicht is het gewoon Adam Hansen.

 

Mij zal het worst wezen, vijgen na Pasen.

De bewijzen zullen straf moeten zijn. Maar dat de UCI dit gaat onderzoeken, zegt m.i. wel iets. Of Cancellara, Erviti, Sastre en anderen moeten beginnen zweten, betwijfel ik echter.

Link naar reactie
  • 7 months later...
Op 9/11/2017 om 19:21, JPAR zei:

Ik volg de koers heel goed, maar van Phil Gaimon had ik nog nooit gehoord. Wel bijzonder dat dit nu bij de promotie van zijn boek naar voren moet komen. Geeft mij meteen weer een gevoel van....

 

Of Cancellara wel of niet een motortje heeft gebruikt weet ik niet. Is allen te bewijzen als rechtstreeks betrokkenen hierover vertellen.

 

Phil Gaimon (links) versloeg Fabian Cancellara (rechts) in een ultiem duel, weliswaar in de Zwitserse bergen. Ook Nathan Haas reed mee. Gaimon is wel een jaar of tien jonger en een erg grote Strava-addict.

Phil Gaimon rijdt en wint ook verschillende granfondo's. Zijn youtube-kanaal is schitterend.

 

1911239576_PhilGaimon.thumb.png.e9758ed3176112d047079a9bc236aba3.png

Link naar reactie

Mijn Tourploeg (12 van de 176 renners) [*]:

  •     Romain Bardet (AG2R La Mondiale)
  •     Tom Dumoulin (Team Sunweb)
  •     Christopher Froome (Team Sky)
  •     Dylan Groenewegen (Team LottoNL-Jumbo)
  •     Michael Matthews (Team Sunweb)
  •     Vincenzo Nibali (Bahrain Merida Pro Cycling Team)
  •     Richie Porte (BMC Racing Team)
  •     Nairo Quintana (Movistar Team)
  •     Primoz Roglic (Team LottoNL-Jumbo)
  •     Peter Sagan (BORA - hansgrohe)
  •     Geraint Thomas (Team Sky)
  •     Adam Yates (Mitchelton-Scott)

Ik heb Richie Porte nog gekozen in plaats van Marc Soler en dat doet pijn.

 

[*] er zijn punten te scoren bij ritzege (top-10 per dag), eindklassement (top-20), trui (per dag), trui (top-3 in eindzege)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...