Ga naar inhoud

waarde van Eppo/Wordt Vervolgd/Sjors&Sjimmie jaren '80


Anouk

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik alles volgens de regels doe. Geef even een seintje als ik de bal missla.

 

Ik heb nog veel oude tijdschriften, nl. Eppo/Wordt Vervolgd/Sjors en Sjimmie (=zelfde tijdschrift maar veranderde van naam) van eind jaren '70 tot begin jaren '90. De meeste jaargangen zijn compleet maar misschien niet allemaal (dit kan ik wel nakijken). Ik wil ze waarschijnlijk wegdoen, maar ik vroeg me af of ze enige waarde hebben. Eventueel kan ik ze hier op het forum te koop aanbieden, maar ik heb geen flauw benul hoeveel ik ervoor moet vragen. Kunnen jullie me hierbij verder helpen? Alvast bedankt!

IMG_2314_y.jpg

Link naar reactie

Allereerst: Welkom op de Reep!

 

Ik denk niet dat de bladen echt een waarde hebben, tenzij ze zo goed als nieuw zijn, maar ook dan zullen het eerder dubbeltjes dan euro's zijn. Wel verwacht ik dat er vast iemand is die je er blij mee zou kunnen maken. Als je ze inderdaad kwijt wilt kun je ze te koop aanbieden in de Te Koop sectie. Succes ermee.

Link naar reactie

Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest, maar alla, dit bericht kan er nog wel af.

 

Ten eeerste welkom aan onze Anouk. En dat ze nog lang moge zingen!

 

Ten tweeede: als je iets verkoopt, moet je altijd geduld hebben. Je krijgt de laagste prijs als je het nu direct stande pede wilt verkopen.

 

Ten deeerede: Aangezien het complete jaargangen zijn, en als ze ook nog in goede staat zijn, denk ik wel dat ze iets waard zijn.

 

Ten viieeerde: Het is altijd hetzelfde met dat soort dingen: je moet de goede koper treffer. Een of andere liefhebber die zijn verzameling compleet wilt hebben. Ik zie dat er in die Sjors & Sjimmie's Franka staat. Daar moeten liefhebbers voor zijn. Mensen met gevoel voor het verleden van de strip.

 

Ten viiiiiijfde: Het zijn allemaal Nederlandse bladen, dus je moet niet te veel geloven van wat hier op het forum wordt gezegd, want hier zitten veel Vlamingen. Je klanten zitten in Nederland. Probeer nooit iets te verkopen op een markt waar voor je product geen belangstelling is.

 

Ten zeeeeesde: Bepaal je prijs, en hou eraan vast. Laat je niet te gauw verleiden om de prijs te laten zakken. Je moet bedenken dat het tenslotte veel tijd kost om zoiets verkocht te krijgen. Voor een paar euro kun je dat niet doen.

 

Ten zeeeeevende: Niets verbied je om het cadeau te doen aan een heel goeie vriend of zo.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...