Waldorf Posted March 6, 2018 Share Posted March 6, 2018 Ik verkoop 16 10 delen van de klassieke avonturen van Nero, die dikke uitgaves met gele kaften van zo'n 20 jaar geleden. Wat me bezielde om dat toen te kopen weet ik ook niet. Het betreft: Het geheim van Matuoka Het "B"-gevaar Het zeespook Het rattenkasteel De erfenis van Nero De blauwe toekan De juwelen van Gaga-pan De man met het gouden hoofd De hoed van Geeraard de duivel Moea Papoea De zwarte voeten De bronnen van Sing Song Li Het vredesoffensief van Nero Beo de verschrikkelijke De ark van Nero De daverende pitteleer 1 euro 't stuk, er zijn geen weeshuizen in de buurt die dergelijke schenkingen aanvaarden, en de container is nu toch te gortig. Ik sta open voor biedingen en gesjacher. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Hamirubi Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Straks moet ik gaan zoeken welke ik nog ontbreek. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Waldorf Posted March 8, 2018 Author Share Posted March 8, 2018 10 uren geleden, Hamirubi zei: Straks moet ik gaan zoeken welke ik nog ontbreek. Haast je, de koers van Nero's lijkt te gaan stijgen! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Recommended Posts