Tommy A Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 Samen met Jeroen Funke ben ik onlangs een stripblad begonnen voor kinderen: Brul. Op de stripdagen/comiccon in Utrecht hebben wij het nulnummer gelanceerd. Daarin bijdragen van naast onszelf, Jeroen de Leijer, Brecht Vandenbroucke, Floor de Goede, Boris Peeters, Rob van Barneveld, Milan Hulsing en Frits Jonker. Tegelijk zijn wij een crowdfunding gestart op https://www.voordekunst.nl/projecten/7038-brul-woest-leuk-stripblad-voor-kinderen-1 voor de eerste jaargang. Spreekt dit je aan en wil je ons helpen het blad er te laten komen? Ga dan naar de Voordekunst pagina en neem een abonnement . Dan gaan wij onze stinkende best doen een waanzinnig leuk blad te maken. Quote Link to comment
Tommy A Posted April 23, 2018 Author Share Posted April 23, 2018 We staan inmiddels op ruim 100% dus het blad komt er zeker. Abonnees krijgen trouwens ieder nummer een kleinigheidje extra. Een boekje om zelf in elkaar te zetten of een bouwplaatje oid. Quote Link to comment
Waldorf Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Ik heb meegedaan. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
dutch lines Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 51 minuten geleden, Waldorf zei: Ik heb meegedaan. Ik ook. Leuk en mooi initiatief! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
marioboon Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Zo, donateur 300 is ook een feit SPARTAAAA! Quote Link to comment
ivo Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Ik moet nog meedoen :^p). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Tommy A Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Dan mag je haast maken, de campagne duurt nog 11 uur. Quote Link to comment
Recommended Posts