Ga naar inhoud

Zeg Het Met 7 Beelden


Skinny

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

???????????? vreemde reactie Mask, btw wat zijn kleine kantjes ?

 

Je was me iets voor. En je hebt me daarna onvoldoende tijd gegeven om een aangepaste afbeelding te posten.

Kleine kantjes zijn de kleinere versie van hun grote broertjes de grote kantjes.

 

Om dat te kunnen duiden hebben we de context nodig.

Zouden het kleine zwarte niemendalletjes kunnen zijn? Of negatieve kantjes van een persoon? Of ...

Link naar reactie

Je was me iets voor. En je hebt me daarna onvoldoende tijd gegeven om een aangepaste afbeelding te posten.

Kleine kantjes zijn de kleinere versie van hun grote broertjes de grote kantjes.

 

Om dat te kunnen duiden hebben we de context nodig.

Zouden het kleine zwarte niemendalletjes kunnen zijn? Of negatieve kantjes van een persoon? Of ...

 

Context

 

Carl Huybrechts

Rik de Saedeleer

Annemie Peeters

gratenkut

Link naar reactie

700-00281768w.jpg

 

offtopic: als iemand je vraagt naar de kleine kantjes van een pas overleden vriend, en je het daar niet wil overhebben, maakt het je dan een kwal?

 

Och KT die Rik s was toch een vreselijk irritante kerel, al dat geschreeuw, dat in de aars kruipen van Ceulemans (ja dat is onzen Jan weer), die stemmingmakerij richting Scifo. Een vreselijke man, net als Carl H. trouwens, eikels allebei !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...