Aerogi Geplaatst: 16 juli 2018 Geplaatst: 16 juli 2018 Afgelopen weekend de trilogie DEEP (van scenarist BEC) opnieuw gelezen. En telkens in de loop van het derde deel geraak ik de draad totaal kwijt. cfr bespreking op de SSZ vind ik oa dit: Quote Het koppel in die andere tijd had voor ons gerust achterwege kunnen blijven, maar al bij al voegt het wel een originele deus ex machina aan het verhaal toe. dat koppel in die andere tijd lijkt me nu net ongelofelijk belangrijk. Alleen zie ik ergens het bos niet tussen de bomen. Iemand die in mensentaal een poging wil wagen? Of is het de bedoeling om er zelf een interpretatie aan te geven zoals met Heiligdom? Quote
Ambreville Geplaatst: 16 juli 2018 Geplaatst: 16 juli 2018 Gewoon een serie die belofte had, maar de draad kwijt is geraakt onderweg. dezelfde McGuffin is overigens nu ook in gebruik bij Animosity en Zoo (Netflix). Wat mij betreft een absolute miskoop. Quote
Kool Thing Geplaatst: 17 juli 2018 Geplaatst: 17 juli 2018 Deel 1 vond ik geweldig, maar de reeks is alles kwijtgeraakt nadien. Vorig jaar verkocht. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Aerogi Geplaatst: 17 juli 2018 Auteur Geplaatst: 17 juli 2018 Bij Bec heb ik soms het gevoel dat hij een geweldig idee of uitgangspunt heeft om een reeks te beginnen, maar nog niet echt weet hoe het zal eindigen. Olympus Mons is ook weer een geweldig intrigerend begin, hopelijk blijft het interessant en volgbaar Quote
Recommended Posts