Ga naar inhoud

Veilingen via Forum


esteban²

Recommended Posts

Een informatieve vraag, zowaar.  Omdat ik het nergens kan terugvinden.

Waarom zijn veilingen niet toegestaan via De Getekende Reep?  Wat is de redenering achter deze beslissing?

Best benieuwd naar.  We zitten hier voornamelijk tussen vaste Repers, waarvan een deel regelmatig koopt en verkoopt via het forum.  Via privébericht is het eveneens onderhandelen over de prijs.  Ondanks het feit dat er een vraagprijs vermeld staat, kan daar ook wel eens ferm van afgeweken worden. Dat lijkt allemaal goed te verlopen, er is ook veel vertrouwen onderling, dat brengt deel uitmaken van deze groep enigszins automatisch met zich mee.  Vandaar vroeg ik het mij af.  Veilingen rechtstreeks via het forum, lijken mij absoluut doenbaar.

PS: Ik respecteer het feit dat dit momenteel niet mag. ;) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Goh, mijn redenering was/is dat het forum er gewoon niet op voorzien is, random wat berichtjes met een prijs posten is geen goeie ervaring omdat de verkoper geen timing kan instellen en niet kan verplicht worden om te verkopen aan het hoogste bod, dan nog valse biedingen, privé berichten, enzomeer.

 

Dan vind ik het beter dat je de veiling systemen van elders gebruikt en hier je kavel promoot, iedereen tevreden en geen gezever.

Link naar reactie

Ahzo.  De praktische kant lijkt mij makkelijk op te lossen.  Als posts een tijdstip vertonen, zoals ik elders vaak zie, kan dat alvast geen enkel probleem vormen.  En verder maak ik mij eigenlijk weinig zorgen over de mogelijke negatieven, aangezien die ook bij gewone verkoopsadvertenties kunnen voorkomen en daar op het forum (bijna?) geen sprake van is.

Maar goed, ik was gewoon benieuwd.  'k Ga geen pleidooi voeren om het om te keren.  Dank voor de uitleg. ;) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...