lookstrip Posted December 28, 2018 Posted December 28, 2018 Na een onderbreking van 6 jaar gaat te Kalmthout andermaal de Stripdag door. ZONDAG 23 JUNI 2019 in Sporthal Gitok De 17de Stripdag gaat gepaard met signeersessies, stripveiling en enkel nieuwe items worden voorgesteld. info@striproute.be Quote
lookstrip Posted May 27, 2019 Author Posted May 27, 2019 De Stripdag te Kalmthout : info Zondag 13 juni van 10-17 uur De sporthal Gitok is reeds volzet. 225 m stripstanden. Speciale uitgave: Team Lou met een spannend verhaal in Kalmthout.(Sylvia Tops) 150 genummerde exemplaren in speciale cover en extra blz. Signeersessies: Sylvia Tops: 12 -16 u Eric De Rop, Kristof Berte en d'Auwe van 14-16u 13u Stripveiling met vele leuke suske en wiske en stripitems Ex libris van elke tekenaar in oplage van 30 expl verkrijgbaar vanaf 10 u tot einde voorraad. Veilinglijst volgt Quote
Tanuki Posted May 28, 2019 Posted May 28, 2019 Ja lap, en weer juist als ik met de late sta! Wel blij dat de stripdag terug bestaat... Quote
Wouter Goudswaard Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 Ik ben komende zondag ook in Kalmthout te vinden met een kraam. Het wordt super mooi weer; dus iedereen op de fiets naar Kalmthout! Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Tweetie Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 Op de fiets naar Kalmthout vanuit Nederland is een heel eind. Quote
Wouter Goudswaard Posted June 22, 2019 Posted June 22, 2019 Ligt er natuurlijk aan waar in Nederland je precies woont. Ik woon ook in NL, maar Kalmthout zou te doen moeten zijn met de fiets. Het is dat ik een aantal dozen boeken mee sjouw... Maar met de auto is natuurlijk ook iedereen welkom! Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Recommended Posts