eriktex Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Inderdaad: iconische winkel met iconische eigenaar. Wat ik begrijp uit de berichten is dat de grote winkel dicht gaat en Henk verhuist naar een kleiner pand aan de overkant van de (Pelster)straat. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
JPAR Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Bijzondere winkel en eigenaar is dat. Gaat hij dan naar dat pand waar zijn zus zat? En worden de strips echt vernietigd? Misschien moet hij ze dan toch eens tegen andere prijzen proberen te verkopen. Hij rekent voor Engelstalig standaard 25% bij de dollarprijs op, en die dollarprijs is dan ook meteen de europrijs. Daarmee wordt het erg duur. Quote
eriktex Posted January 26, 2019 Author Posted January 26, 2019 21 minuten geleden, tuinmantvkijken zei: Wanneer gaan ze dicht? Deze week dacht ik, per 1 februari de nieuwe winkel. jij ruikt koopjes zeker? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
tuinmantvkijken Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Nou inkoop aanbod best veel dus geen klage mag altijd meer wil eigenlijk de oude winkel nog 1 maal bezoeken komt nooit meer terug stapels voor hier tot ginder ga je mee @eriktex Quote
eriktex Posted January 26, 2019 Author Posted January 26, 2019 1 uur geleden, tuinmantvkijken zei: Nou inkoop aanbod best veel dus geen klage mag altijd meer wil eigenlijk de oude winkel nog 1 maal bezoeken komt nooit meer terug stapels voor hier tot ginder ga je mee @eriktex Ik kan alleen woensdagnamiddag maar geen idee of de oude winkel dan nog open is. Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
Jilles Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Volgens mij zijn alle strips al verdwenen. Wagens vol als oud papier afgevoerd.... Quote
Theoak Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Bij wat er over is wordt gekeken naar de vraagprijzen in shops op een schitterende site, en dan wordt niet de laagste prijs als uitgangspunt genomen... Kortom; reken niet op koopjes. Quote
fazerco Posted February 11, 2019 Posted February 11, 2019 https://www.oogtv.nl/2019/02/einde-aan-grasduinen-tussen-strips-in-zinnebeeld/ Quote
Recommended Posts