Lambik Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Het zijn teveel titels om op te noemen maar ik heb nog steeds een 4000 Engelstalige Marvel, DC, Vaillant, enz … comics. Moest er dus iemand interesse hebben in The Amazing Spiderman, Hulk, Thor, Superman, … Kom dan gerust af of stuur een lijst van comics die je zoekt. Zelf heb ik geen lijst van alle mogelijke nummers. Er zit bvb ook Vampirella bij. Quote
Vertrokken reper Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Gaat het alleen om losse comics of ook om TPB's? Quote
mojo Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Zitten er delen van Planetary tussen van Warren Ellis en John Cassaday, uitgegeven door Wildstorm (DC)? Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Lambik Posted April 3, 2013 Author Posted April 3, 2013 Vermoedelijk niet, ben ze alleszins nog niet tegengekomen. Wel reeksen als Superwoman, The Hulk, Superman, Daredevil, Superman, Star Trek, Spectacular Spiderman, The Swamp, The Thing, ROM, Spitfire, The Avengers, What if… meets…, …. Dus +/- 3500. Ook een aantal Vampirella's trouwens. Quote
shakeitupguy Posted April 4, 2013 Posted April 4, 2013 Je kan altijd een stand huren op FACTS, de grootste comic beurs in de Benelux. Er is altijd veel vraag naar oudere comics en je zal er wel een groot aantal van kunnen verkopen.: Inschrijven kan hier : http://www.factsdealers.com Quote
Ramon Posted December 1, 2022 Posted December 1, 2022 Heb je een overzicht van de Daredevil Comics? Ik mis er nog een hoop. verder zoek ik nog: the Warlord, Question, Solomon Kane, Moonknight en new Mutants Quote
Recommended Posts