Jump to content

Inlijsten

Recommended Posts

Posted

Ik ben op zoek naar iemand die professioneel inlijstingen doet in de buurt van Antwerpen (voor een origineel).  Ik ben redelijk content van Pas Par Toe in Kortrijk http://www.paspartoe.be/aanbod/aanbod.html   maar dat ligt een beetje onhandig.

Ik vroeg me ook af wat ervaring is met plexiglas tov museumglas ed.  Eeuwige discussie.  Heeft er iemand weet van technische gegevens hierrond?  Bestaan er verschillende soorten/ merken museumglas?  Hoe kan je zeker zijn van de kwaliteit (zodat het origineel optimaal beveiligd is).  Zelfde kwestie wat betreft keuze van papier?  

Posted

Eén adres : De Wieuw in de Scheldestraat,Antwerpen.

PUUR VAKMANSCHAP!!

Ruime keuze van kaders,4 verschillende soorten glas,enz...

(Ik vraag steeds uv werend glas)

Je kan zelf kiezen,of ze u tekening/origineel enz kleven of NIET kleven op de passe partou,zuurvrij papier enz...

Posted

Eén adres : De Wieuw in de Scheldestraat,Antwerpen.

PUUR VAKMANSCHAP!!

Ruime keuze van kaders,4 verschillende soorten glas,enz...

(Ik vraag steeds uv werend glas)

Je kan zelf kiezen,of ze u tekening/origineel enz kleven of NIET kleven op de passe partou,zuurvrij papier enz...

Merci! Zag hun site. Vind het wel bizar dat het ze wel zouden kleven?

Guest Kameraad Mauser
Posted

Aah...wat zouden jullie doen zonder mij?

Posted

Fotohoekjes gebruiken... Ik heb nog geen enkele inlijsting waarbij de pagina naar onderen gezakt is en de oudste hangt hier toch al een jaar of tien.

Posted

Als je de tijd zou vinden om naar gent te gaan dan kan ik je ook le schaffre in gent aanraden, niet ver van de veldstraat.

Ik heb daar mijn frank pé laten inkaderen en ik was heel tevreden over kwaliteit.