Ambreville Posted January 1, 2020 Share Posted January 1, 2020 Dit stukje had me plat van het lachen na ook de laatste film gezien te hebben. Spoiler Twee stormtroopers op een speeder moeten even wachten. Uit verveling neemt de ene een blaster en probeert op een soort blikje te schieten. Elk schot er grandioos naast. De andere laat een diepe zucht. Neemt een blaster en schiet op hetzelfde blikje. Elk schot er naast... Na 9 films is hierbij dus bewezen dat stormtroopers effectief niet raak kunnen schieten. Quote Link to comment
cinco Posted January 3, 2020 Share Posted January 3, 2020 In België is Disney+ nog niet verkrijgbaar voor zover ik weet. Dus hier kunnen de eventuele liefhebbers alleen teren op de Baby Yoda gifs. Mag je hem trouwens voeden na middernacht? Quote Link to comment
Ambreville Posted January 3, 2020 Author Share Posted January 3, 2020 Ja, zo lang je hem niet nat maakt. Quote Link to comment
cinco Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 Is deze 'adventures in babysitting Yoda'-serie beter dan alle SW-films van de laatste jaren? Quote Link to comment
Ambreville Posted January 29, 2020 Author Share Posted January 29, 2020 Vooral anders en heel goed. Ik zou die twee dingen niet willen vergelijken. Quote Link to comment
Recommended Posts