Guest Thesoave Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Ik heb gemerkt dat berichten worden verwijderd zonder dat er sprake is van schending van regels, onfatsoen etc. Het ging om speculatie met stripalbums waar een bepaald forumlid tegen ageerde, maar ik uit ervaring weet dat hij dit zelf als dagelijkse praktijk doet. Ik kan dat ook keihard aantonen, wat ik nog niet had gedaan. Deze berichten zijn verwijderd. Wellicht is het forum niet bedoeld voor dit soort discussies, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Quote Link to comment
JPAR Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Ik denk dat dit forum daar zeker geschikt voor is, maar ik heb het toevallig gelezen en het werd een welles/nietes spelletje. Dus ik begrijp dat het dan niet zoveel toevoegd. Als je het onderbouwd kunt presenteren dan kun je dat alsnog doen. Nu kwam het behoorlijk out of the blue. Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Ik kan dat onderbouwen met screenshots van een berichten wisseling van marktplaats waar hij onder Suzie adverteert, maar in de conversatie zijn ware identiteit meegeeft en er ook nog op hamert dat hij een 100% score heeft op Catawiki (wat klopt). Het ging om het rood linnen album Vallei 2, koopprijs 200 euro. Als het niet veel toevoegt, dan snap ik dat wel, maar waarom de berichten verwijderen? Lijkt of iemand daar belangen heeft! Quote Link to comment
Bonte Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 Ik heb die verwijderd als voorzorg want het was een reactie op iets van 2018 en het was al duidelijk dat dit ging escaleren van hier tot Oostende. We willen niet dat het forum gebruikt wordt om persoonlijke vetes en ruzies uit te vechten, vandaar dat ik het gewist heb. Je kunt natuurlijk wel klagen over voortverkopers die woekerwinsten willen halen maar het mogen geen persoonlijke confrontaties worden, daar heeft niemand wat aan. Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 2 minuten geleden, Bonte zei: Ik heb die verwijderd als voorzorg want het was een reactie op iets van 2018 en het was al duidelijk dat dit ging escaleren van hier tot Oostende. We willen niet dat het forum gebruikt wordt om persoonlijke vetes en ruzies uit te vechten, vandaar dat ik het gewist heb. Je kunt natuurlijk wel klagen over voortverkopers die woekerwinsten willen halen maar het mogen geen persoonlijke confrontaties worden, daar heeft niemand wat aan. Ok snap ik. Ik zal de screenshots verwijderen. De reactie op 2018 was, omdat ik in die week juist weer een album zag op de veiling die net uit was, van die persoon die in 2018 fulmineerde tegen dit soort praktijken Quote Link to comment
Bonte Posted February 24, 2020 Share Posted February 24, 2020 1 minuut geleden, Thesoave zei: Ok snap ik. Ik zal de screenshots verwijderen Bedankt voor je begrip! Quote Link to comment
Nzaadr Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Als het gaat om verwijderen. Is het een optie om berichten ouder dan ook 2 á 3 jaar te verwijderen? De waarde daarvan lijkt me zoveel nadien erg beperkt. Quote Link to comment
Recommended Posts