ed hengeveld Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Nog eens een portretje geschilderd vandaag... Quote Link to comment
Veto Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Heel knap werk ! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Kool Thing Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 waw, heeft Hermann dit al gezien? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Welk medium werd aangewend ter creatie van deze beeltenis? Quote Link to comment
ed hengeveld Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Het is geschilderd met plakkaatverf (gouache). Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Knap dat je met een zeker tegenlicht ( komend rechts vanuit standpunt toeschouwer ) hebt gewerkt. Het geeft een zekere dieptewerking. Quote Link to comment
schoeren Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Knap!!! Heb je nog andere? Quote Link to comment
Veto Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Heb je Rosinski al ooit op deze manier geportretteerd ? Daar zou ik wel benieuwd naar zijn... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
ed hengeveld Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Eddy PaapeMartin LodewijkDick MatenaEdgar P. JacobsDon LawrenceHergéWilliam Vance GregMorris Willy VandersteenMarvanoHans KresseVolgens mij heb ik de meeste hier wel eens gepost. Quote Link to comment
ed hengeveld Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Heb je Rosinski al ooit op deze manier geportretteerd ? Daar zou ik wel benieuwd naar zijn... Rosinski nog niet... Dat komt nog wel eens. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 da's verdorie niet slecht zeg. amai. Quote Link to comment
Sssneraul Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Prachtig werk chapeau! Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Wanneer komt je eerste strip in deze stil uit? Quote Link to comment
Imajica Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Erg mooi ! Mijn complimenten. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
Swagman Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Mooi!!! Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Hounddog Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Heel mooi! Ruilen met Hermann voor een portret van jou door hem, zou ik zeggen Quote Link to comment
Krimson Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 er zitten echt wel tekentalenten op de reep , respect Ed Quote Link to comment
marioboon Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Hermann is ere-gast met een grote tentoonstelling op het komende festival van Lucca in Italië. Iemand al daar geweest? Daar zou ik echt es naartoe willen gaan! Quote Link to comment
Frodo Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Hermann is ere-gast met een grote tentoonstelling op het komende festival van Lucca in Italië. Iemand al daar geweest? Daar zou ik echt es naartoe willen gaan! Linkje???? Quote Link to comment
Swagman Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Hoop dat ie werkt... http://www.luccacomicsandgames.com/it/2013/comics/ospiti/hermann/ Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Swagman Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Hermann is ere-gast met een grote tentoonstelling op het komende festival van Lucca in Italië. Iemand al daar geweest? Daar zou ik echt es naartoe willen gaan! Moet jij dan niet aanwezig zijn op de Boekenbeurs?? 31/10 - 3/11 ?? Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
marioboon Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Moet jij dan niet aanwezig zijn op de Boekenbeurs?? 31/10 - 3/11 ?? ja, dat merk ik net ook. Fuck!! Quote Link to comment
Frodo Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Naar aanleiding van Hermann 75ste verjaardag,een interview met hem in de komende Brabant Strip Magazine! Alvast de cover : Quote Link to comment
Swagman Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Wanneer ligt die in de winkels in België...... moet er alijd (apart) voor gaan naar Hasselt..... Deze MOET ik op tijd hebben.... Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Kool Thing Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Schitterende cover !! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Swagman Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Sufkop die ik ben!!!! Zag hem gisteravond! Dacht ik dat het dat gratis magazine was....... Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Olsimar Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Ja ja, maar heeft iemand die Bernard Prince nu al in handen gehad (nog geen bericht van mijn SSZ) Quote Link to comment
Fons van Erp Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Mijn SSZ in Breda had m vandaag. En natuurlijk heb ik een exemplaar meegenomen!! Quote Link to comment
velden8 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Ik heb hem op de beurs in valkenswaard opgehaald. Leverancier hou ik even geheim. Zou niet willen dat hij daarmee in de problemen komt. Prachtige uitgave trouwens !!! Quote Link to comment
Olsimar Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Ik moet nog 1,5 weekje wachten voor mijn bezoek aan de SSZ dus wil ik weten heren: hoe voelt dit album? Is de extra prent de moeite waard, hoe is het dossier, veel tekeningen/schetsen? Enz. Quote Link to comment
Bonte Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Ik was onder de indruk van het album, zo'n mooi boek voor die prijs en oplage. Het prentje is een prentje, het dossier een dossier maar ik ben verlekkerd op z/w en deze uitgave is perfect. Mooi groot formaat, stevig papier, genaaid en perfect zwart gedrukt, ik ben stik jaloers. Quote Link to comment
Olsimar Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Ik was onder de indruk van het album, zo'n mooi boek voor die prijs en oplage. Het prentje is een prentje, het dossier een dossier maar ik ben verlekkerd op z/w en deze uitgave is perfect. Mooi groot formaat, stevig papier, genaaid en perfect zwart gedrukt, ik ben stik jaloers. Dank Bonte, maar op wie ben je jaloers? Quote Link to comment
Bonte Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Dank Bonte, maar op wie ben je jaloers? Ik zou ook graag zo'n mooi boek uitgeven. Quote Link to comment
joe dalton Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Zou er ooit nog 'ns een nieuwe Comanche komen?En met Bernard Prince mag hij van mij ook wel doorgaan. Quote Link to comment
Arco Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 http://youtu.be/qx6KqxRP4no Quote Link to comment
Recommended Posts