pudifar Posted October 6, 2020 Share Posted October 6, 2020 Ik verkoop wegens plaatsgebrek 9 albums van Storm. Allen (zeer) goede staat. Het zijn allemaal softcovers en herdrukken. Allemaal zonder scheuren, vouwen of naamsvermelding. Vraagprijs is 5 euro. Verzending aan 4 euro (naar DPD afhaalpunt) of 6 euro (naar uw thuisadres). Wordt goed verpakt verzonden. Link to comment
Tweetie Posted October 6, 2020 Share Posted October 6, 2020 Ik zou vermelden of het hard- en softcovers zijn. En 5 Euro voor een partij albums is niet zo heel veel.... Link to comment
pudifar Posted October 6, 2020 Author Share Posted October 6, 2020 Het zijn allemaal softcovers. Link to comment
pudifar Posted October 6, 2020 Author Share Posted October 6, 2020 1 hour ago, Tweetie said: Ik zou vermelden of het hard- en softcovers zijn. En 5 Euro voor een partij albums is niet zo heel veel.... Ik heb er 10 euro van gemaakt. Link to comment
pudifar Posted October 8, 2020 Author Share Posted October 8, 2020 Zoekertje is bijgewerkt: verkochte albums zijn verwijderd, prijs is aangepast. Link to comment
pudifar Posted October 12, 2020 Author Share Posted October 12, 2020 Mag slotje op, is verkocht. Link to comment
Recommended Posts