cinco Posted February 2, 2021 Author Posted February 2, 2021 @Aleksandr Verschillende keren en toch geen wafels? Quote
Aleksandr Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 ben er meermaals geweest maar er werd niets gevierd -> dus geen wafels gekregen Quote
cinco Posted February 2, 2021 Author Posted February 2, 2021 2 minuten geleden, Aleksandr zei: ben er meermaals geweest maar er werd niets gevierd -> dus geen wafels gekregen Ik was eens met iemand in de buurt en gewoon al omdat het hetzelfde gebouw is waar Nero in woont in de latere strips moest ik er gewoon passeren. Dat voelt wat speciaal als je een omgeving alleen van striptekeningen kent en plots sta je daar echt, alsof je de strip bent binnengewandeld. Dus om die ervaring compleet te maken, moesten we er wel wafels eten. Quote
Aleksandr Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 eigelijk heb je gelijk maar daar ik toen op dieet was kwam het er niet van helaas ben ik zo ongeveer altijd op dieet... Quote
cinco Posted February 2, 2021 Author Posted February 2, 2021 15 minuten geleden, Aleksandr zei: eigelijk heb je gelijk maar daar ik toen op dieet was kwam het er niet van helaas ben ik zo ongeveer altijd op dieet... Als je er nog een keer komt, gewoon eentje naar binnen werken. En vervolgens everzwijn gaan eten in het Asterix Park! (culinary comic roadtrip!) Quote
Aleksandr Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 daar zit wel een eindje tussen heb je nog een tipje voor tussenin? Quote
Ambreville Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 15 minuten geleden, cinco zei: Als je er nog een keer komt, gewoon eentje naar binnen werken. En vervolgens everzwijn gaan eten in het Asterix Park! (culinary comic roadtrip!) Dat Everzwijn heb ik al gedaan. Ik vond dat eigenlijk leuker dan een wafel in Hoeilaart. Quote
Recommended Posts