JPAR Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Heeft iemand nog een 10% kortingscode van bookdepository die hij/zij niet gebruikt voor mij? Misschien kunnen we hier in het vervolg (algemene) kortingscodes plaatsen zodat iedereen er gebruik van kan maken. Quote
Bart 01 Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 Nope. Al sedert november geen coupon meer gekregen van bookdepo. Quote
JPAR Posted March 10, 2021 Author Posted March 10, 2021 Komt hij niet voor iedereen tegelijk? Misschien per land verschillend? Quote
Bart 01 Posted March 10, 2021 Posted March 10, 2021 Nee ik denk het niet. Een tijdje terug was er ook al zo een vraag en toen had ik beduidend meer coupons gekregen dan anderen hier. Maar dat was in een periode dat ik regelmatig bij bookdepo bestelde. Naast de promoties per land met algemene code kreeg ik tussendoor een persoonlijke coupon met een complexe code. Sinds november niet meer besteld en ook niets meer gekregen sindsdien. Quote
esteban² Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 Het is geen korting, maar wel een interessante promotie. Carrefour Tienen. Zou ook in een paar andere filialen gespot zijn, maar ik weet niet welke. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Aleksandr Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 heb in GB van Schoten U-Mono gezien voor 15eurtjes - op = op Quote
esteban² Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 Hier zijn al heel veel acties rond geweest, inderdaad. Verkoopt (helaas) héél slecht, wist de plaatselijke handelaar te zeggen. Ze raken hier maar niet van af. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
esteban² Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 (BE) Wie graag kortingen en regelmatig zelfs gratis dingen wil op voeding bijvoorbeeld, installeert best deze apps: - MyShopi - Shopmium Hoe het in zijn werk gaat, dat wijst zichzelf uit. Een site om in 't oog te houden: - jegeldterug.be Ik heb al zeer veel kunnen besparen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts