Ga naar inhoud

Uncanny Omar - Kies mee welke Marvel omnibussen je herdrukt wil zien


Recommended Posts

Al enkele jaren op rij maakt The Uncanny Omar, van Youtubekanaal Near Mint Condition, een poll welke Marvel Omnibussen zijn kijkers herdrukt willen zien. De poll vorig jaar was een succes. Van de tien populairste titels van toen zijn er al negen herdrukt. Hierbij nodig ik alle geïnteresseerden hier ook uit om mee te stemmen. 

 

Al de info die je nodig hebt krijg je in dit filmpje. 

 

 

Link naar reactie
  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
Op 10/3/2022 om 03:30, Gilles zei:

 

 

Voor de geïnteresseerden. Omar doet weer een poll naar de meest gewilde herdrukken van Marvel Omnibussen. Mocht je het afvragen, ja zijn contacten bij Marvel houden wel degelijk rekening met de resultaten van deze polls. 

Ik heb, gezien de stilte, het idee dat dit niet het forum is voor Marvel omnibussen... In plaats van al die eindeloze re-prints van boeken die ik al jaren in bezit heb, zou ik willen dat Marvel wat omni's van recent materiaal zou printen. Zet eindelijk die Ultimate Spider-Mans eens voort. Of een omnibus van The Champions bijvoorbeeld...

 

zjRUUPXizstUVJ5iGoi89j.jpg

Link naar reactie

De reprint van Ultimate Spider-Man vol. 1 is recent verschenen. Vol. 2 is aangekondigd. Ultimate X-Men vol. 1 is ook voor binnenkort. Het is logisch dat Marvel veel herdrukt. Het aantal lezers van omnibussen is gestegen, je kan  moeilijk verwachten dat nieuwe lezers invallen bij latere volumes. 

Me dunkt dat ze toch voldoende materiaal wordt verzameld dat voordien nog niet als omnibus verscheen. Er zijn zelden maanden dat  ik er minder dan drie bij heb. 

 

Ook recent materiaal trouwens. 

Link naar reactie
8 uren geleden, Neat Stuff zei:

Na ruim tien jaar! De eerste omni heb ik destijds maar vervangen door de oversized hardcovers... 

 

 

Dat weet ik. 

 

Er zijn nu gewoon meer kopers voor omnibussen dan tien jaar geleden. Daarom wordt alles eerst herdrukt en dan pas volgen er andere delen. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...