Gilles Posted April 15, 2021 Posted April 15, 2021 Al enkele jaren op rij maakt The Uncanny Omar, van Youtubekanaal Near Mint Condition, een poll welke Marvel Omnibussen zijn kijkers herdrukt willen zien. De poll vorig jaar was een succes. Van de tien populairste titels van toen zijn er al negen herdrukt. Hierbij nodig ik alle geïnteresseerden hier ook uit om mee te stemmen. Al de info die je nodig hebt krijg je in dit filmpje. Quote
Gilles Posted April 16, 2021 Author Posted April 16, 2021 Ik ben d'r vergeten bij te vertellen dat Omar goeie contacten heeft bij Marvel en deze informatie dus effectief wordt doorgegeven. Quote
Gilles Posted March 10, 2022 Author Posted March 10, 2022 Voor de geïnteresseerden. Omar doet weer een poll naar de meest gewilde herdrukken van Marvel Omnibussen. Mocht je het afvragen, ja zijn contacten bij Marvel houden wel degelijk rekening met de resultaten van deze polls. Quote
Neat Stuff Posted April 4, 2022 Posted April 4, 2022 Op 10/3/2022 om 03:30, Gilles zei: Voor de geïnteresseerden. Omar doet weer een poll naar de meest gewilde herdrukken van Marvel Omnibussen. Mocht je het afvragen, ja zijn contacten bij Marvel houden wel degelijk rekening met de resultaten van deze polls. Ik heb, gezien de stilte, het idee dat dit niet het forum is voor Marvel omnibussen... In plaats van al die eindeloze re-prints van boeken die ik al jaren in bezit heb, zou ik willen dat Marvel wat omni's van recent materiaal zou printen. Zet eindelijk die Ultimate Spider-Mans eens voort. Of een omnibus van The Champions bijvoorbeeld... Quote
Gilles Posted April 4, 2022 Author Posted April 4, 2022 De reprint van Ultimate Spider-Man vol. 1 is recent verschenen. Vol. 2 is aangekondigd. Ultimate X-Men vol. 1 is ook voor binnenkort. Het is logisch dat Marvel veel herdrukt. Het aantal lezers van omnibussen is gestegen, je kan moeilijk verwachten dat nieuwe lezers invallen bij latere volumes. Me dunkt dat ze toch voldoende materiaal wordt verzameld dat voordien nog niet als omnibus verscheen. Er zijn zelden maanden dat ik er minder dan drie bij heb. Ook recent materiaal trouwens. Quote
Neat Stuff Posted April 4, 2022 Posted April 4, 2022 44 minuten geleden, Gilles zei: Vol. 2 is aangekondigd. Na ruim tien jaar! De eerste omni heb ik destijds maar vervangen door de oversized hardcovers... Quote
Gilles Posted April 5, 2022 Author Posted April 5, 2022 8 uren geleden, Neat Stuff zei: Na ruim tien jaar! De eerste omni heb ik destijds maar vervangen door de oversized hardcovers... Dat weet ik. Er zijn nu gewoon meer kopers voor omnibussen dan tien jaar geleden. Daarom wordt alles eerst herdrukt en dan pas volgen er andere delen. Quote
Recommended Posts