cinco Posted May 6, 2021 Posted May 6, 2021 Wat beters te doen tussen 1 en 2 uur 's nachts dan wat tekenen?? Dit is eigenlijk een figuur dat ik ooit op het middelbaar heb gemaakt. Hij had geen naam, maar nu noem ik hem de pro-actieve peer. We moesten iets met fruit doen bij plastische opvoeding, dus kwam ik bij deze peer uit. Waarschijnlijk heeft hij een saai kantoorbaantje overdag. Maar als hij dat masker opzet, dan komt er pit in zijn leven. Quote
cinco Posted May 6, 2021 Author Posted May 6, 2021 Ik weet nog dat ik me door de Biebelstijl heb laten inspireren voor dit figuur. Ik heb hem eigenlijk nooit meer getekend sinds het middelbaar. Maar nu is-ie even terug. Kijk eens hoe enthousiast. Ik weet ook niet waarom. En veel pro-actiefs heeft hij nog niet gedaan. Dus hij maakt zijn naam niet echt waar. Quote
Aleksandr Posted May 9, 2021 Posted May 9, 2021 voor eet-meer-fruit reclame misschien? maar dat zou dan ook meteen zijn einde ende dood betekenen Quote
cinco Posted May 9, 2021 Author Posted May 9, 2021 47 minuten geleden, Aleksandr zei: voor eet-meer-fruit reclame misschien? maar dat zou dan ook meteen zijn einde ende dood betekenen Hij is kannibaal. Hij eet zelf ook fruit. Quote
cinco Posted May 10, 2021 Author Posted May 10, 2021 Pro-actief zijn levert hem niks op. Dus loopt hij maar wat pissig te wezen. Ook al omdat de fotokwaliteit zo tegen viel. Quote
cinco Posted May 10, 2021 Author Posted May 10, 2021 16 minuten geleden, cartoonesk zei: De vrolijke peer! (fan-art) Zie je, die handen zijn tenminste goed getekend in vergelijking met waar mijn versie het mee moet stellen. En dan heeft-ie ook nog een blaadje op zijn kruin, geen wonder dat hij vrolijk is. Quote
cinco Posted May 10, 2021 Author Posted May 10, 2021 13 minuten geleden, cartoonesk zei: Beetje Mickey Mouse-handschoentjes. Die zijn altijd handig voor achtvingerige wezens. Quote
cinco Posted May 10, 2021 Author Posted May 10, 2021 een vlugge bewerking met wat online tools om hem beter (en scherper) voor de dag te laten komen: (maar hij blijft chagrijnig) Quote
cinco Posted May 10, 2021 Author Posted May 10, 2021 Zelfs uitgenodigd worden op een sfeervolle get-together stemt hem niet happy. Quote
Recommended Posts