cinco Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 Bestaat er een overzicht van alle albums die ooit in deze stijl zijn uitgebracht? Quote Link to comment
cinco Posted January 27, 2022 Author Share Posted January 27, 2022 Ze werden ook in verschillende formaten uitgebracht. Die van Nero hadden nieuwe cover-art van de hand van Dirk Stallaert. Quote Link to comment
cinco Posted January 27, 2022 Author Share Posted January 27, 2022 Echt, die covers van Stallaert alleen al... Quote Link to comment
TDPB Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 Ik ga opnieuw in herhaling vallen, maar een koffietafelboek met werkelijk alle covers die Dirk in de loop der jaren voor allerlei (her)uitgaves heeft getekend (en dus niet alleen die van Nero) zou ten zeerste gewaardeerd worden. Maar ja, rechten en zo... Ik heb hier een potloodschets van een van die Nero-covers hangen. Zeer blij mee. Quote Link to comment
cinco Posted January 28, 2022 Author Share Posted January 28, 2022 47 minuten geleden, TDPB zei: Ik heb hier een potloodschets van een van die Nero-covers hangen. Zeer blij mee. Welke? Quote Link to comment
TDPB Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 1 uur terug, cinco zei: Welke? Deze. Maar de potloodstudie is gespiegeld. Quote Link to comment
Recommended Posts