fluiten Posted January 31, 2022 Posted January 31, 2022 Ondanks alle maatregelen kan ik melden dat de stripbeurs in Putte (Klein Boom) gewoon door gaat. Ze houden wel rekening met alle coronaregels. Momenteel zijn er al negen tekenaars die toegezegd hebben: Bart proost Miel Vandepitte Luc Martens Patrick Cornelis Ingird de Vuyst Philippe Wurm Geinz Yan Gevuld Patrick Van Oppen Gratis grote parking en te bereiken met het openbaar vervoer. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. "
AspenCR7 Posted January 31, 2022 Posted January 31, 2022 Dat is heel leuk nieuws. Ik kijk er naar uit. Ik kom en neem mijn vriendin mee ( die kijkt er minder naar uit ) Quote
fluiten Posted February 1, 2022 Author Posted February 1, 2022 Eerste zondag van de maand dus die kan naar Mechelen gaan shoppen met het pendelbusje. Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. "
SPeeDy Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Arcadia brengt ook tekenaar Wurm (De Rochesters) mee, 15u-18u. Geinz heeft blijkbaar afgezegd Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
SPeeDy Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 Op 31/1/2022 om 22:02, AspenCR7 zei: Dat is heel leuk nieuws. Ik kijk er naar uit. Ik kom en neem mijn vriendin mee ( die kijkt er minder naar uit ) Door je thema? . Ik heb ooit ‘ns samen met mijn toen nog vriendin aangeschoven bij Dany (Rooie Oortjes), dat gaf een vrij stoute dédi… Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Yan Posted February 2, 2022 Posted February 2, 2022 41 minuten geleden, SPeeDy zei: Door je thema? . Ik heb ooit ‘ns samen met mijn toen nog vriendin aangeschoven bij Dany (Rooie Oortjes), dat gaf een vrij stoute dédi… ik denk dat ik weet voor welke auteur je deze keer gaat Quote It could be worse, it could be raining !
AspenCR7 Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 13 uren geleden, SPeeDy zei: Door je thema? . Ik heb ooit ‘ns samen met mijn toen nog vriendin aangeschoven bij Dany (Rooie Oortjes), dat gaf een vrij stoute dédi… De collectie bestaat nog maar uit 4 dames, dus groot kunnen we die nog niet noemen. Kwaad is ze er niet over, jaloers nu ook niet, maar echt super gelukkig is ze er niet mee, allez het valt nog wel mee. En idd die dedi bij Dany dat kan ik me voorstellen Quote
Recommended Posts