hego Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Vers van de Poort via FB. Daedalus is trots u te kunnen melden dat we de Nederlandstalige tak van12bis hebben overgenomen. Het fonds van 12bis herbergt topauteurs zoals Eric Stalner, Eric Lambert, Jean-Yves Delitte en Fabrice Le Hénanff en natuurlijk één der groten uit de stripwereld: François Bourgeon! Dit najaar zullen de eerste titels reeds verschijnen, met name het vijfde deel van Ze waren met tien (Stalner), het one-shot Wolf (Stalner), het eerste deel van Ostfront (Le Hénanff) en het afsluitende deel van U-Boot (Delitte). In de loop van 2014 volgen er nog vertalingen uit het fonds van 12bis.De huidige uitgaven van 12bis blijven beschikbaar. Quote Link to comment
Martin Van K Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Fantastisch nieuws! Quote Link to comment
Olsimar Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Inderdaad heel positief!! Quote Link to comment
Theoak Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Ga zo door! Het veertje van Daedalus wordt steeds overheersender in mijn stripverzameling. Quote Link to comment
eddy0001 Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 lijkt mij enkel goed nieuws als de reeksen ook in het frans verdergezet worden. Quote Link to comment
Kool Thing Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Positief nieuws! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
De Hollander Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Heel goed nieuws, nu graag nog wat meer sc uitgaven. Quote Link to comment
TomP Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Ik dacht dat U-boot afgesloten was Quote Link to comment
Olsimar Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Ik dacht dat U-boot afgesloten was Met Delitte weet je het nooit Quote Link to comment
Elvis Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Das pas goed nieuws .Super goe bezig die mannen van Daedalus. Hun fonds zal zienderogend groeien in mijn verzameling. Quote Link to comment
joe dalton Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Inderdaad is Daedalus wederom goed bezig. Wat meer SC's zou nog beter zijn. Quote Link to comment
TomP Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Misschien ook het 6de deel van de Cyclus van Cyann \o/ Quote Link to comment
Timhardt Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 alle, en nu het narrenschip he mannen! Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 zeer goed nieuws, nu maar hopen dat 12bis in het Frans ofwel kan verder gaan ofwel ook overgenomen wordt en de strips verder gezet kunnen worden. Quote Link to comment
Elvis Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Dacht ergens gelezen te hebben dat Delcourt in een overname interesse had. Quote Link to comment
joe dalton Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Ze waren met tien deel 5 aangekondigd voor november bij Daedalus. Quote Link to comment
beus Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Dacht ergens gelezen te hebben dat Delcourt in een overname interesse had. glenat heeft de franse poot van 12 Bis overgenomen Quote Link to comment
De Hollander Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Ik heb de folder van Daedalus eens doorgenomen, van alle destijds nieuwe uitgeverijen hebben zij toch wel het mooiste aanbod. Helaas wel veel in hc en dat koop ik niet snel, dus mijn kast staat nog niet zo vol met Daedalus uitgaven, maar dat het een mooi fonds begint te worden staat buiten kijf. Hun beleid met betrekking tot de keuze uitgave in hc of sc snap ik niet helemaal, iemand wel? Quote Link to comment
joe dalton Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Laat ze alles in HC en SC uitgeven, dan kan de klant beslissen.Ik had veel meer strips gehad van Daedalus als ze dat zouden doen. Quote Link to comment
Elvis Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Ideaal is sc met een beperkte hc oplage voor verzamelaars. Quote Link to comment
jeroen. Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Inderdaad, ik heb het gevoel dat ze in het verleden veel meer in SC uitgaven.Ik kocht er in het verleden alleszins meer van. Quote Link to comment
Recommended Posts