Ga naar inhoud

Daedalus Neemt De Nederlandstalige Tak Van 12Bis Over


hego

Recommended Posts

Vers van de Poort via FB.

 

Daedalus is trots u te kunnen melden dat we de Nederlandstalige tak van12bis hebben overgenomen. Het fonds van 12bis herbergt topauteurs zoals Eric Stalner, Eric Lambert, Jean-Yves Delitte en Fabrice Le Hénanff en natuurlijk één der groten uit de stripwereld: François Bourgeon!

Dit najaar zullen de eerste titels reeds verschijnen, met name het vijfde deel van Ze waren met tien (Stalner), het one-shot Wolf (Stalner), het eerste deel van Ostfront (Le Hénanff) en het afsluitende deel van U-Boot (Delitte). In de loop van 2014 volgen er nog vertalingen uit het fonds van 12bis.

De huidige uitgaven van 12bis blijven beschikbaar.

Link naar reactie

Ik heb de folder van Daedalus eens doorgenomen, van alle destijds nieuwe uitgeverijen hebben zij toch wel het mooiste aanbod. Helaas wel veel in hc en dat koop ik niet snel, dus mijn kast staat nog niet zo vol met Daedalus uitgaven, maar dat het een mooi fonds begint te worden staat buiten kijf. Hun beleid met betrekking tot de keuze uitgave in hc of sc snap ik niet helemaal, iemand wel?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...