Peter Motte Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Vroeger was er op het einde van het jaar een stripveiling voor een goed doel, die hier op het forum werd aangekondigd. Het was o.a. ten voordele van een basketbalploeg en een dierenopvangcentrum. Gaan die veilingen nog door? Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Ambreville Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Neen. @Hollywood Peter Motte 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Aha, gevonden: dat heette Strips4Life. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Hollywood Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Dag Peter. Helaas doen ten eerste heel veel mensen hetzelfde tegenwoordig. Terwijl ik volgens mij de 1e was die er als gewoon verzamelaar in slaagde dit te doen lukken. Ik heb 4 geslaagde edities gehad. Maar merkte dat de laatste minder was. Ik wou ook niet meer dan 1 keer een tekenaar vragen, omdat ik niet wou profiteren van de tekenaars. Het lijstje met hulpwillende was tevens ten einde. Het is niet omdat ze de centjes niet meer nodig hebben, en niet omdat ik het zelf niet meer zag zitten. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
Peter Motte Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Ik dacht dat het aan corona lag. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts