Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Timhardt

A bride's story

Recommended Posts

Een manga die je zelden in best of lijstjes tegenkomt, maar ten onrechte. Het verhaal gaat over azie, 19de eeuw, een meisje van een jaar of 20 wordt uitgehuwelijkt aan een jongen van 12. Geen drama's zoals in habbibi, maar erg rustig verteld en extreem romantisch zonder dat het suiker wordt. Ik kan me er in elk geval mateloos in verliezen. Ik zit weer in deel 7 van de voorlopig 10 en het is alsof ik het voor de eerste keer weer lees, het zelf ook beleef. Ook de vele zijverhalen zijn erg de moeite. Het verhaal van mr smith is mijn favoriet van de hele reeks totnogtoe.

AANRADER!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Inderdaad een prachtreeks met veel oog voor detail.  In het Frans zitten ze al aan 11. Is naast Ajin de enige manga reeks die ik nog lees.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is ajin de moeite?

Ken je 'the girl from the other side?'

Prachtige vibe. Tim burton achtige sfeer. Als liefhebber van a bride's story ga je dit ook erg lusten. Deel 11 staat in het engels voor volgende maand gepland.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deel 10 uit. Ik ben helemaal bij. Dat einde van deel 10 deed me trouwens helemaan smelten... 🤩

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 7/28/2019 at 12:56 PM, Timhardt said:

Kent trouwens iemand 'emma'?, ook van Mori?

Dat zie ik steeds liggen alsook de publiciteitspagina's in Bride Stories maar is niet iets dat me gaat boeien. Ik ben Bride Stories begonnen omdat ik in die regio geweest ben.

On 7/28/2019 at 12:55 PM, Timhardt said:

Is ajin de moeite?

Ken je 'the girl from the other side?'

Prachtige vibe. Tim burton achtige sfeer. Als liefhebber van a bride's story ga je dit ook erg lusten. Deel 11 staat in het engels voor volgende maand gepland.

Ik lees Ajin wel graag maar heb niet de indruk dat ik iets nieuws lees.

The girl from the other side ken ik niet. Zal het eens bekijken als ik het zie liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom? Twee personen die daar staan doen je smelten? Heeft die jas van dat meisje een speciale betekenis of mis ik iets? Of ben je gewoon een softie? 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah, ik ben een softie, dat zeker. Maar als je het verhaal kent en deze 2 personen samen ziet, als je dan niet smelt dan heb je een hart van steen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 8/16/2019 at 9:38 AM, Timhardt said:

Het is een fantastisch verhaal, echt waar, helemaal in de Aziatische cultuur.

Dat kan ik alleen maar beamen. Ik vind de laatste cover wel niet de mooiste 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...