Ga naar inhoud

Daredevil


Lav

Recommended Posts

Ik had het gehoopt, maar niet verwacht. Gelukkig is het wel zo : ik vind Elektra vol. 1 : Bloodlines zeer goed. Zeer graag gelezen. Het verhaal is niks bijzonders, maar zeker niet slecht ! Goed geschreven en verteld.

Maar wat deze strip zo bijzonder maakt, zijn de tekeningen. Op het eerste zicht dacht ik dat ik die stijl maar niks vond, maar hoh, was ik even fout. Prachtig vind ik het. Veel plezier aan beleefd. Ik blijf de reeks volgen en hoop dat ze verder op dit niveau blijft. De volgende comic heeft wel een andere tekenaar zie ik... En dat mag ook, Elektra moet niet altijd getekend zijn zoals in Assassin indertijd, en Bloodlines komt daar heel dicht bij in de buurt (niet noodzakelijk de stijl, maar wel het gevoel (euh)).

Meer uitleg ? Zie CBR ;) er is van alle vijf de comics in deze bundel een review en preview. 

 

ELEKTRA2014001-int-LR2-2-076b1.jpgELEKTRA2014001-int-LR2-3-7ce7a.jpg

 

meer hier : http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=21230

 

c38g87E.jpg

Link naar reactie

Daredevil door Waid en Samnee, en zeker ook de onvolprezen Martin en Rivera, hebben mij ook, zoals zovelen, erg goed gesmaakt. Is er iemand die Daredevil in San Francisco al gelezen heeft? Ik zal vast kopen maar iets in mij vind dat Daredevil in Hell's Kitchen thuis hoort.

 

Edit: en ja hoor, Kuzuri heeft al een review geschreven... Had ik even over t hoofd gezien..

Link naar reactie

Ik kan er niet aan doen, maar elke keer als ik Waid nog een kans wil geven en ik lees de korte inhoud vd volgende trades, heb ik al geen zin meer. Jammer, want ik mis DD.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Die eerste Waid trade met Martin en Rivera vond ik nochtans best goed, maar daarna raakte hij me kwijt met het soort oppervlakkige superheldengedoe dat ik beter waardeer bij een lichtvoetig personage als Spiderman.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De weg die Bendis en vooral Brubaker was ingeslagen kon idd niet blijven duren, maar DD past beter bij street level crime (vind ik).

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De weg die Bendis en vooral Brubaker was ingeslagen kon idd niet blijven duren, maar DD past beter bij street level crime (vind ik).

Ik had het ook niet voor die zijsprong naar (o.a.) Latveria (die dan nogal gemakkelijk onder de mat geveegd wordt) maar het meeste (ik las een 6-tal TPs) vind ik uitstekend. Of het voldoet aan wat iedereen er over roept is een andere zaak (die ne mens alleen voor zichzelf kan uitmaken), but better than the average bear.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Tjah. Ik verwachtte dat wel hoor. Oh well, het zijn toch weer twee boekskes bij in mijn verzameling. Ik zat net naar de preview van Moon Knight 10 te kijken, en vroeg me af wanneer die gecancelled zou worden.

Kunnen ze nog tien extra X en Wolvie reeksen maken... <_< 
Nu ja, ik ben toch bijna uitgekeken op grote superhero universa.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Don't like Daredevil vol. 7.

Slaat nergens op, vind ik.

Niet dat het slecht geschreven is, of getekend (!), maar ik heb problemen met bepaalde verhaalelementen.

Het doel, of de uitkomst, nl de verhuis naar SF, was belangrijker dan het verhaal, van deze keer. En ik ben ook geen fan van monsters in de DD reeks. 

 

Gelukkig vind ik Daredevil vol. 1 : Devil at Bay weer véél beter. :)

Link naar reactie

"THE ORIGINAL SONS, BACK IN THE DAY, WORSHIPPED THE FIRST SERPENT--FROM THE BOOK OF GENESIS. THEY SAW HIM AS A LIBERATOR WHO DID ADAM--IN THEIR VIEW THE FIRST WHITE MAN--A FAVOR BY TELLING HIM THE "TRUTH" THAT HE WAS "DESTINED" TO LIVE ABOVE HIS "LESSERS", NOT AMONG THEM."

 

Rare snuiters die slangegasten, book of Genesis, pffft, met het interpreteren daarvan kun je alle kanten uit en het komt nooit meer goed. Maar kom, Phil Collins is een goeie drummer en zingen doet hij ook niet mis...

 

Heb dit 7e DD volume graag gelezen. Maar misschien kan het idd geen kwaad dat Mark Waid deze reeks overneemt, de toekomst zal het uitwijzen. Een nieuwe, frisse aanpak kan geen kwaad waarschijnlijk.

post-503-0-72153000-1419990631_thumb.jpg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

IK heb de DONKERE DD van Bendis enzo eigenlijk als een soort einde beschouwt en die van WAID heb ik niet meer gevolgd.

 

Nu zijn we een tijd verder en vraag ik me toch af: wat zijn de meningen over Waid's run en wat zijn de belangrijkste verschillen met de meer duistere reeks ervoor!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik blijf de tekeningen van Elektra prachtig vinden. Ik dacht er eerst anders over, toen ik indertijd de eerste preview zag, maar nee, prachtig !

http://www.comicbookresources.com/?page=preview&id=25066

 

o damn, Hemeltje lief, zeg! Dit is mooi!! Is dit al in TPB?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

IK heb de DONKERE DD van Bendis enzo eigenlijk als een soort einde beschouwt en die van WAID heb ik niet meer gevolgd.

 

Nu zijn we een tijd verder en vraag ik me toch af: wat zijn de meningen over Waid's run en wat zijn de belangrijkste verschillen met de meer duistere reeks ervoor!

 

De toon ligt compleet anders maar ik vind Waid's run echt heel fun om te lezen

Link naar reactie

Ik was op brainfreeze de start to read v DD aan het lezen. The fall of the Kingpin lijkt me heel interessant maar is niet meer te verkrijgen blijkbaar. Weet er iemand of die herdrukt gaat worden?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...