Ga naar inhoud

Daredevil


Lav

Recommended Posts

Ik was op brainfreeze de start to read v DD aan het lezen. The fall of the Kingpin lijkt me heel interessant maar is niet meer te verkrijgen blijkbaar. Weet er iemand of die herdrukt gaat worden?

Fall of the Kingpin is inderdaad uiterst goed. Voor sommigen is het eerder derivative van Born Again, ik vind dat het zelf nog wel iets te vertellen heeft.

Ik dacht dat er niet ZO heel lang geleden een herdruk van was, net als Fall From Grace (ook bij't betere van de jaren '90 by the by) maar ik zie dat die eerste voor redelijk wat geld gaat. FFG is cheap though ;-) http://www.amazon.co.uk/Daredevil-Grace-D-G-Chichester/dp/0785100245

Link naar reactie

Ja, die FFG heb ik ook gezien, maar daar twijfel ik nog over. Het lijkt me nogal 90's gimmick te zijn.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Daredevil: Father (Quesada)

 

Het verhaal speelt zich af in de periode dat DD zich gekroond heeft tot de Kingpin van Hell's Kitchen. Tijdens een hittegolf slaat een seriemoordenaar toe. DD vond ik met momenten een beetje te grotesk getekend, maar al bij al was dit wel een goeie DD. Beetje crime met nog wat extra, maar er zat wat teveel opvulling in.Dit had gerust in minder pagina's kunnen verteld worden.

 

1229410-dd1.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

Daredevil vol. 2 West-Case Scenario vind ik ook weer zeer goed (behalve nr. 1.50, dat is overbodig, en had veel beter gekund als 50ste verjaardag herdenking). Maar de rest van 't boek is dus net als volume 1 van DD in SF zeer goed. Waid heeft (voorlopig) een heel andere richting gekozen, dan op 't eind van zijn vorige run. 

 

23017872.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Er komt een tweede epic collection uit van DD, Widow's Kiss. Ik vermoed dat het om de Black Widow gaat? Ik vind niet echt info terug.

 

Oh ja, nieuwe trailer  :e005:  :hartje:

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Widow's Kiss is DD 369, 369, 370. Aangezien het een Epic collection is : ook nog een hele hoop andere nummers daar rond.

Dit kwam uit in 1997-1998. I don't like 90s Marvel. De vorige DD Epic collection raakte ik ook niet door, dus deze ga ik overslaan.

 

Eerst dacht ik dat het Daredevil en Black Widdow 93-108 zou geweest zijn (midden de jaren '70). Dat had ik veel meer zien zitten. :)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Als die acteur naast u staat, gaat die toch al vrij intimiderend zijn voor de meeste mensen.

 

Vincent D'Onofrio: 280 pounds at 6 foot 3 inches tall

 

 

= 127 kilo en 1m90

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

BLOODLINES en REVERENCE is een mooi verhaal. Graag gelezen. Alleen jammer van het soms kwakkelende tekenwerk van Alex Sanchez. Gelukkig tekende hij maar twee hoofdstukken. De reeks mocht van mij nog een eind gelopen hebben. Soit, toch weer eens iets treffelijks met Elektra in de hoofdrol.

post-503-0-33793100-1431460157_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

BLOODLINES en REVERENCE is een mooi verhaal. Graag gelezen. Alleen jammer van het soms kwakkelende tekenwerk van Alex Sanchez. Gelukkig tekende hij maar twee hoofdstukken. De reeks mocht van mij nog een eind gelopen hebben. Soit, toch weer eens iets treffelijks met Elektra in de hoofdrol.

 

Volledig idem. Ik heb Elektra vol. 1 : Bloodlines eens opnieuw gelezen voor ik Révérence las (bespreking Bloodlines en nog meer tekeningen hier : http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/289-daredevil/?p=148900 ) en het is inderdaad een mooi verhaal van een reeks die weer veel te vroeg gestopt is. Sanchez' werk kwakkelend noemen is nog teveel eer ;) Maar Del Mundo's tekeningen zijn subliem. Gelukkig deed hij negen van de elf comics. :)

 

ELEKTRA2014009-int2-5-e4864.jpgELEKTRA2014009-int2-6-97d1d.jpg

 

ELEKTRA2014001004s_600.jpg

Link naar reactie

Daredevil S01 gezien. Heb er een week over gedaan. Dat kan je geen binge watchen noemen, toch ? 

En zo heeft mijn favoriete superhero meteen één van de beste, zo niet de beste, origin verfilming ooit. 

Loved every minute of it. 

Goed verhaal, met de focus op de personages (je zou verdorie sympathie krijgen voor Fisk ook op den duur), zeer goed gemaakt, en met een True Detective sfeer (ik kom voorlopig op geen andere vergelijking) ipv de gebruikelijke superhero sfeer die je bij zo'n reeks zou verwachten. 

De interactie tussen Matt, Foggy en Karen is prachtig. 

Sterk. 

 

gallery-1428603421-daredevil-suit.gif

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hawel ja... Ik zal dat toch maar blijven volgen voorlopig... 

 

preview DD#1: http://www.comicbookresources.com/comic-previews/daredevil-1-marvel-comics-2015-2015

 

Back in black and on his home turf, Daredevil begins again in New York City as a new enemy emerges. Meanwhile his alter ego, Matt Murdock, is on a new side of the law in the District Attorney's office. Fighting crime in the shadows, prosecuting bad guys in the light, it's a whole new chapter for our man without fear -- including the arrival of the devil's advocate. Welcome to Hell, Blindspot.

 

DD2015001-int2-4-075b6.jpg

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

DEVIL AT BAY

WEST-CASE SCENARIO

THE DAREDEVIL YOU KNOW

THE AUTOBIOGRAPHY OF MATT MURDOCK

 

Heb ze opgespaard tot het laatste deel ook uit was, om het dan in een trek door te verorberen. Dat is nu dus gebeurd.

 

Het loont de moeite om dit te lezen. Dit is hoe comics zouden moeten zijn. Een goed verhaal (nothing too fancy) en FUN. That's the way I like it baby, I don't wanna live forever... ;)

post-503-0-35804100-1451872695_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...