Ga naar inhoud

Vraag: Verzenden strips


De Hollander

Recommended Posts

Het beste is om een soort stootkussens te maken van proppen papier. Ik heb op deze manier een paar honderd boeken verstuurd zonder problemen. 
 

Idealiter gebruik je stevige dozen ( zeker wanneer de boeken zwaar zijn). Mocht de doos van dun karton gemaakt zijn , moet  je een extra wand  ( en boven- en onderkant ) van losse stukken karton maken. 
 

Het allerbelangrijkste is dat de strips niet kunnen schuiven. 
 

Zie ook de foto. 
 

succes !

27504a74-8cf0-40d8-900b-873e26aa409a.jpeg

Link naar reactie
10 minuten geleden, De Hollander zei:

Thanx, nu eerst eens kijken waar ik afscheid van kan nemen, dat heb ik tot op heden niet gekund. 🥺🤭😬

Hahahaha het is net als een kras op je auto …., de eerste doet het meeste pijn 😁

 

Ik bewaar eigenlijk alle dozen die binnenkomen en anders een rondje langs de supermarkten. 

Link naar reactie
22 hours ago, De Hollander said:

Waar halen jullie de dozen?

alles wat binnnenkomt bewaren. Als dat niet voldoende is, dan naar de plaatselijke Aldi om ze letterlijk uit het schap te halen ;)  of naar een andere supermarkt waar je gewoon een doos kan pakken uit de dozenhoek

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...