De Hollander Geplaatst: 9 september 2023 Geplaatst: 9 september 2023 Ik wil de komende tijd wat ruimte gaan maken en wat strips proberen te verkopen. Nu vraag ik mij af, hoe doen jullie dat als het gaat om het verzenden van strips? Goed verpakken lijkt mij essentieel om de strips netjes bij de nieuwe eigenaar te krijgen, maar wat is daarin handig en betaalbaar? Quote
Leesplezier Geplaatst: 9 september 2023 Geplaatst: 9 september 2023 Bubbelplastic zeker. Als doos neem ik steeds de stevigere types (dubbel gegolfd karton). Geen dunne bol.com of coolblue of amazon dozen. Die zijn absoluut niet stevig. Dan verder de doos opvullen met vulmateriaal (oude krantenproppen of dergelijke) zodat alles stevig zit. Quote
Led Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Het beste is om een soort stootkussens te maken van proppen papier. Ik heb op deze manier een paar honderd boeken verstuurd zonder problemen. Idealiter gebruik je stevige dozen ( zeker wanneer de boeken zwaar zijn). Mocht de doos van dun karton gemaakt zijn , moet je een extra wand ( en boven- en onderkant ) van losse stukken karton maken. Het allerbelangrijkste is dat de strips niet kunnen schuiven. Zie ook de foto. succes ! Quote
De Hollander Geplaatst: 10 september 2023 Auteur Geplaatst: 10 september 2023 Thanx, nu eerst eens kijken waar ik afscheid van kan nemen, dat heb ik tot op heden niet gekund. Quote
De Hollander Geplaatst: 10 september 2023 Auteur Geplaatst: 10 september 2023 Waar halen jullie de dozen? Quote
Led Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 10 minuten geleden, De Hollander zei: Thanx, nu eerst eens kijken waar ik afscheid van kan nemen, dat heb ik tot op heden niet gekund. Hahahaha het is net als een kras op je auto …., de eerste doet het meeste pijn Ik bewaar eigenlijk alle dozen die binnenkomen en anders een rondje langs de supermarkten. Quote
bouncer Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Vooral de lege wijndozen van de supermarkten zijn ideaal, stevig en eventueel te verkleinen, met het betere snij en plakbank werk. Ik gebruik altijd de nodige bubbeltjes verpakking als bescherming. Quote
Leesplezier Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 6 uren geleden, De Hollander zei: Thanx, nu eerst eens kijken waar ik afscheid van kan nemen, dat heb ik tot op heden niet gekund. Zo was ik ook, maar ondertussen toch al wel aan het filteren in men verzameling. In het begin was dit voor mij lastig. Nu is het makkelijker geworden door het te doen veelal. Quote
Richard Boom-vavavoom Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 22 hours ago, De Hollander said: Waar halen jullie de dozen? alles wat binnnenkomt bewaren. Als dat niet voldoende is, dan naar de plaatselijke Aldi om ze letterlijk uit het schap te halen of naar een andere supermarkt waar je gewoon een doos kan pakken uit de dozenhoek Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Recommended Posts