bouwertje Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 https://www.facebook...lgeraardsbergen www.bloggen.be/geraardsbergsstripfestival_2012 Plaats : JC De Spiraal Zakkaai 29 - 9500 Geraardsbergen Inkom : 2 euro // -12 jaar gratis Van 10u tot 18u : Expo Kunstwerken van striptekenaars : Expo Chistophe Simon : Signeersessies striptekenaars (EB=eigen beheer) met o.a.: Marijn Devalck ( Boma ) : Fc De Kampioenen(signeert van 14u tot 16u!!!!!!) Hec Leemans : Bakelandt--Keizer Karel--Fc De Kampioenen--Vertongen en Co....(signeert van 14u tot 16u!!!!) Christophe Simon : Alex--De dooltocht van Alex--Lefranc--Orion--Ella Mahé--Sparte(fr) Steven Dupré : Kaamelott--Midgard--De Herinnering aan Abraham--Wolf...(max 30 strips ) Olivier Pâques : Loïs Ersel : De pioniers van de nieuwe wereld--De laatste der Mohikanen--De Bewaker van de lans--Medea...(signeert van 14u tot 17u30---max 25 strips ) Ingrid De Vuyst : Inkleuring Pompei 2-Loïs-Medea 2-Sparte 2 Steve Van Bael : Figaro--De Kiekeboes--Brussel in Beeldekes--Link--De 9 levens van Van Bommel--Stam&Pilou... De Marck en Eric Demarbaix : De reizen van Alex : Alexander de Grote--Kamiel Spiessens--De Plankaerts--Stam&Pilou--Margriet en het Maldoror boek--Verhalen over Brussel via zijn Metrostations... Hermann en Yves Huppen. : Bernard Prince--De bloedbruiloft--Jeremiah--Jugurtha--Dracula--Comanche....( signeren vanaf 15u30.....max 35 strips ) Eugeen Goossens : Suske en Wiske--De Dolle Mina--De Geuzen.... Yvan Bulté (EB) : Avonturen van een cafebaas--Qwibes--Piet Pinter en Bert Bibber'Op het spoor van POM'--Jommekes bij de vleet Wouter Van Gijzeghem(EB) : Boswachter John Bart Pletinckx : Scenarist Matthias Cruyssaert (EB): Commissaris Moordenaar--Piet Pienter en Bert Bibber... Peter Brutin(EB) : Commissaris Moordenaar--Glyff.. Jean-Pol : Sammy--Kramikske--Samson & Gert........ Léonardo Palmisano De Reizen van Alex : Egypte 3(max 20 strips) Mario Boon : Mon en Tuur--Wolf--Xink--De Wildewegen van de Rolleweg..... Pascal Schokaert : Bekend van.....--James Dobbelo--Jommeke.... Philippe Glogowski : Het Grote witte hert--Henry's Dagboek--Le trésor du Puy du Fou..... Frédéric Toublanc : Vasco De zwarte Dame--De witte dood--Het vervloekte dorp... Alain Maury : Lefranc-- De kinderen van de bunker (signeert enkel Lefranc---max 25 strips ) Andrei Arinouchkine : Ewen--L'oiseau de Feu..(Enkel in het Frans) Dan Verlinden : De kleine Robbe.... Philhoo : Escadrille Normandie Niemen--Black Force Squadron.... Stuf : Oh lieve hemel.... Jean Deras(EB) : De rode ruiter Marco Venanzi : Alex--De reizen van Tristan--Roodmasker--Hidalgo's.... ( max 35 strips ) Deze lijst zal regelmatig bijgewerkt worden Quote
Kool Thing Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 Schone lijst!!! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
belgiumdog Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 die" Sparte 1 &2 " van Christophe Simon die uit zijn in het Franse ; vraag ik me af of die zal worden vertaalt . ziet er goed uit en hoop dus op vertaling . Quote
bouwertje Posted December 5, 2012 Author Posted December 5, 2012 die" Sparte 1 &2 " van Christophe Simon die uit zijn in het Franse ; vraag ik me af of die zal worden vertaalt . ziet er goed uit en hoop dus op vertaling . zal er eens naar vragen aan ingrid Quote
Swagman Posted December 5, 2012 Posted December 5, 2012 Is er een bepaald signeerreglement? Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
bouwertje Posted December 5, 2012 Author Posted December 5, 2012 Is er een bepaald signeerreglement? Ga eens een kijkje nemen op de site daar staat alles op wat je moet weten . En daar wordt streng op toe gekeken Quote
Swagman Posted December 6, 2012 Posted December 6, 2012 Had ik toch enkel op Feesboek gekeken....... Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
belgiumdog Posted December 6, 2012 Posted December 6, 2012 belgiumdog, op 05 december 2012 - 20:27, zei: die" Sparte 1 &2 " van Christophe Simon die uit zijn in het Franse ; vraag ik me af of die zal worden vertaalt . ziet er goed uit en hoop dus op vertaling . Bouwertje zei: zal er eens naar vragen aan ingrid . Thanks , ben er benieuwd naar . Quote
bouwertje Posted December 9, 2012 Author Posted December 9, 2012 die" Sparte 1 &2 " van Christophe Simon die uit zijn in het Franse ; vraag ik me af of die zal worden vertaalt . ziet er goed uit en hoop dus op vertaling . zal er eens naar vragen aan ingrid Ik heb het gevraagd en het antwoordt is voorlopig niet. Het hang af of het tweede album in het frans een succes is en die komt maar uit in juni. Quote
Campesino Posted December 16, 2012 Posted December 16, 2012 Ik ben er net achter gekomen dat ik niet naar de Fanclubdag van de Fameuze Fanclub heen kan als ik naar Geraardsbergen wil gaan. Oh, de kwaal van het kiezen. Ga ik naar de fanclubdag vlakbij of naar het verre Geraardsbergen. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
bouwertje Posted December 16, 2012 Author Posted December 16, 2012 Ai jos wat nu he . Maar ja je hebt nog drie maand om na te denken Quote
bouwertje Posted January 6, 2013 Author Posted January 6, 2013 Hec Leemans : Bakelandt--Keizer Karel--Fc De Kampioenen--Vertongen en Co....(signeert van 14u tot 16u!!!!) heeft bevestigd dat hij komt. Quote
Swagman Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Op de site van Hermann, staat dat het nog niet bevestigd is? Weet jij iets meer? Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
bouwertje Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 Op de site van Hermann, staat dat het nog niet bevestigd is? Weet jij iets meer? op zijn site www.hermannhuppen.be/hermann-rdv.shtml Quote
bouwertje Posted January 25, 2013 Author Posted January 25, 2013 Nog twee nieuwe namen. Jean Deras (EB) : De rode ruiter Marco Venanzi : Alex--De reizen van Tristan—Roodmasker—Hidalgo’s …. Quote
Campesino Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 Marco Venanzi <> Beveel ik van harte aan. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Campesino Posted February 1, 2013 Posted February 1, 2013 Goede actie. Boma trekt waarschijnlijk veel jonge stripliefhebbers. Maar trekt Markske niet nog meer publiek? Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
bouwertje Posted February 1, 2013 Author Posted February 1, 2013 Misschien trek Marske meer volk ,maar boma is van de streek he. Quote
bouwertje Posted February 6, 2013 Author Posted February 6, 2013 Eerste afzegging Tot onze grote spijt dien ik mede te delen dat de heer Cédric Hervan niet aanwezig zal zijn op het tweede stripfestival op 24 maart. Maar twee namen bij Komen er wel bij ; Peter Brutin(eb) en Matthias Cruyssaert(eb) en dit in het groepje van Yvan Bulté. Quote
bouwertje Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 Olivier Pâques : Loïs ( signeert van 15u30 ) weer veranderd hij komt van s`morgens Quote
bouwertje Posted March 6, 2013 Author Posted March 6, 2013 Met spijt nog een afmelding Renaud komt niet Maar het goede is dat er twee nieuwe namen bijkomen nieuwe auteurs Philhoo en Dan ( de kleine robbe ) komen ook Philhoo zijn enkel in het Frans te verkregen Quote
bouwertje Posted March 8, 2013 Author Posted March 8, 2013 Afzegging: Cortigianni nieuwe naam: Stuf = Oh lieve hemel Quote
grim Posted March 8, 2013 Posted March 8, 2013 spijtig van de afzeggingen, maar wel leuk dat je onmiddellijk een nieuwe naam kan aankondigen Quote
bouwertje Posted March 10, 2013 Author Posted March 10, 2013 houd er rekening wat er in het rood staat op de lijst van de tekenaars u ben gewaarschuwd Quote
belgiumdog Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 hey , kunnen jullie eens een volledige lijst meegeven (een update ) van de tekenaars die wel komen , dat op vraag van mensen die ik laats heb gezien . thanks . dat zijn mensen die niet op de reep zitten , dus op jullie blog ook plaatsen aub . Quote
bouwertje Posted March 17, 2013 Author Posted March 17, 2013 de blog is al van vorige week al aangepast als er gaan afzeggingen zijn is dit de defenitieve lijst Quote
belgiumdog Posted March 17, 2013 Posted March 17, 2013 ok thanks , laat dat weten aan die gasten . Quote
bouwertje Posted March 18, 2013 Author Posted March 18, 2013 en wie van de reep mogen wij verwachten a.s. weekend Quote
Kool Thing Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Ik probeer zeker af te komen Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
grim Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 waarschijnlijk komt ik ook langs (tussen kortrijk en Oudenaarde rijden dit weekend geen treinen en moet via Gent) Quote
bouwertje Posted March 19, 2013 Author Posted March 19, 2013 mensen die vanuit Brussel komen moeten langs Denderleeuw komen want al de rest zijn er werken of treinen afgelast Quote
Swagman Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Poog ook te komen, vanuit Bilzen . Zal dan tijdig mogen vertrekken om "op tijd" te mogen zijn Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
bouwertje Posted March 21, 2013 Author Posted March 21, 2013 Er komen precies maar weinig noorderburen Dan zal het weer een rustig festivallentje zijn Quote
Campesino Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Och als er een goed middagmaal is. Wie weet. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Swagman Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Uwes gaat heer Campesino? Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
Campesino Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Uwes gaat heer Campesino? Ik ben er al Zaterdag....... Dan moet er voor mij toch wel een ticket voor Hermann inzitten. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
Johan Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Ga je slapen in een tentje voor de deur ?? Herinnerr Het Vlaams Woord van het Jaar 2010 : tentsletje Quote
Recommended Posts