Ga naar inhoud

Geraadsbergen 24 Maart 2013


bouwertje

Recommended Posts

Geven nochtans een koude nacht uit van zaterdag op zondag :e008:

 

Kan je evt. wel oppikken zaterdagavond.......moet zaterdag in Dendermonde zijn, 's avonds terug naar Bilzen en zondagochtend weer naar Geraardsbergen :e006:

 

Zal die enveloppen dan wel voor je meenemen! (bewaar dan dat ticket van Hermann maar goed!! :e005:  :e005:  :e005: )

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

enig idee wannneer de tekenaars signeren?

 

Jij wil bouwertje zeker "gek" maken, hij heeft zich zoveel moeite en werk getroost de afgelopen tijd.

Kijk bij de start van dit item en alles heeft hij mooi bijgewerkt met rood.

Facebook en bloggen staat ook vanalles :e012:

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

en ik maar naar rood zoeken op de blog :e002:

Jij wil bouwertje zeker "gek" maken, hij heeft zich zoveel moeite en werk getroost de afgelopen tijd.

Kijk bij de start van dit item en alles heeft hij mooi bijgewerkt met rood.

Facebook en bloggen staat ook vanalles :e012:

 

als er geen uren bij staan in het rood, dan signeren de auteurs dus vanaf 10u?

Link naar reactie

Er was trouwens veel plaats, er kon zelfs nog een rij standhouders bij. 

 

En volgende keer goed weer voorzien hé mannen (ik denk dat het 20 graden lager was dan de eerste keer) ??

 

Ik moet toegeven dat er van de auteurs geen afzeggingen waren ondanks de sneeuw (in Vlaams-Brabant zeker 10 cm van mijn wagen geveegd).

Link naar reactie

Een bijzonder goed georganiseerde beurs, heel relaxte sfeer, ruimte te over & iedereen gekomen. Was alleen heel lang geleden dat ik nog eens ruim 2 uur over 154 km. had gedaan; wat een pokkeweer! Gelukkig had ik het nummer van een medeforummer en hij heeft mij gelukkig uit de brand kunnen helpen. Was op tijd vertrokken, maar er was geen doorkomen aan, het schoot echt niet op! Heb nu ook bouwertje in levende lijve ontmoet/gezien! Die is idd. niet snel gek te krijgen! Hermann lekker op tijd (zelfs te vroeg!) & in een opperbeste stemming en bijzonder aardig was dat Yves H. er weer eens bij was. :e005:

Volgende keer ben ik er weer bij! :e012:

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Tja, hoorde ik wel thuis in Geraardsbergen.

De enige Nederlander van de dedi-jagers (nederlandse handelaar/verzamelaar was er wel). 

 

Leuke beurs, alleen een klein beetje ver weg.

 

Zal de volgende keer ook iets eerder aankomen.

Ging er nu vanuit dat vanwege het weer iedereen pas laat zou aankomen.

Fout gerekend.

Gelukkig had de organisatie de deuren al vroeg geopend om de mensen binnen te laten.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

dat is waar Jos ik ben een beetje teleurgesteld in u landgenoten. :e001:

maar was wel blij dat u er was :e002:

allee u komt toch nog een keer als het nog door gaat tenmiste.

de reactie was toch possitief vanuit het gemeente bestuur zodus wij hebben goeie hoop in.

ik denk dat Marcel zijn saabje het niet meer aankon die verre reis, misschien voor een volgende keer he Marcel :e005:

Link naar reactie

ja , jammer van het slechte weer, dat zal mensen tegen gehouden hebben om toch te gaan naar gbergen , de sfeer was zeer goed , de tekenaars waren gekomen , zelfs met die slechte weers omstandigheden , waren zelfs vroeger dan we dachten , bravo voor het bestuur en de medewerkes om dat in zo'n goede banen te leiden , en te zorgen dat iedereen er was .

 

er was controle bij de tekenaars , maar dat is zeer meegevallen , als iedereen eerlijk z'n beurt afwacht is het nogmaals zo plezant .

 

er zijn echt mooie tekeningen gemaakt geweest , amaai die rus kan er iets van + die andere tekenaars ook hoor .

Hermaan +zoon vielen geweldig mee , jammer dat ik niks bijhad voor zoon Hermann , die heeft ook een strip gemaakt , een manco  in m'n collectie dat .

 

ben benieuwd naar de dedicase's forum om die daar te zien voorbijgaan .

 

hopelijk kunnen jullie positief afsluiten , zodat we volgend jaar terug kunnen gaan naar geraardsbergen , duimen daarvoor .

 

thanks voor fijne dag aan de vrouwen&mannen (bestuur) en medewerkers van strip geraardsbergen .+ de aanwezige tekenaars .

Link naar reactie

ik denk dat Marcel zijn saabje het niet meer aankon die verre reis, misschien voor een volgende keer he Marcel :e005:

Haha........tegenwoordig hebben we een back up voor slecht weer, de SAAB zal de zomerfestivals moeten doen..........

Helaas ontbrak mij de tijd, Brouwertje, vroeger deed ik twee festivals per jaar, nu al een stuk of 7, maar ik kan niet overal heen, heb ook een drukke baan, een gezin, 3 kinderen en veel dieren...............en het viel juist tussen Gorinchem en Tiel.......

Ik hoor wel goede verhalen, dus misschien een volgende editie......

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...