Ga naar inhoud

SPeeDy's tekenpogingen


Recommended Posts

Qua tekenaar is er aan mij geen groot talent verloren gegaan. Maar ik amuseer me er af en toe wel eens mee.

 

Dikwijls teken ik iets na uit een strip en dat lukt soms vrij goed, maar wegens copyright ga ik dat hier niet plaatsen (ik kan het “hommages” noemen natuurlijk maar er is niks origineels aan…).

Dus ik zal af en eens iets plaatsen dat getekend is op basis van een foto.

 

Ik start met een tuinhuis. Enkel potlood, op een A4-blad, geen meetlat gebruikt.

 

IMG_6232.thumb.jpeg.834b338bdde4c3ef5e9a84bcd759be84.jpeg

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
12 hours ago, SPeeDy said:

 

Dikwijls teken ik iets na uit een strip en dat lukt soms vrij goed, maar wegens copyright ga ik dat hier niet plaatsen (ik kan het “hommages” noemen natuurlijk maar er is niks origineels aan…).

"Master studies" Daar zou ik me geen zorgen over maken on line te zetten, zolang je duidelijk vermeldt wie je natekent. ;)

Link naar reactie
18 uren geleden, Yncke zei:

"Master studies" Daar zou ik me geen zorgen over maken on line te zetten, zolang je duidelijk vermeldt wie je natekent. ;)

Allez vooruit dan. King Cole (Fables). Alle eer aan de fantastische Mark Buckingham.

Potlood, dan geïnkt met 0,1; 0,3 en 0,5mm. Beetje kleur en zwarte brush. Niet helemaal tevreden over de kaaklijn (wel 5x herdaan denk ik en nog niet zoals het moet zijn).

IMG_6275.thumb.jpeg.44fd541fec661303b6ab0b9fb7a88567.jpegIMG_6276.thumb.jpeg.8b19cce7167bfca80d7356df47db3d26.jpeg

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...