Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Doet me denken aan het noorden van Napels. De kerel heeft wel een overdreven jas aan voor die streek. Zelfs in de winter is het daar nog warm. 

Het ziet er net te romantisch uit voor Gamorra (ken eigenlijk weinig titels in die streek). De akteurs doen ook geen belletje rinkelen.

Tenzij het een romcom is in het zuiden van Italiê.

 

https://thetravelexpert.ie/travel-expert-article/the-ten-best-movies-to-showcase-italy/

 

Talented Mr. Ripley heeft Scenes rond de Amalfi kust.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Ambreville zei:

Doet me denken aan het noorden van Napels. De kerel heeft wel een overdreven jas aan voor die streek. Zelfs in de winter is het daar nog warm. 

Het ziet er net te romantisch uit voor Gamorra (ken eigenlijk weinig titels in die streek). De akteurs doen ook geen belletje rinkelen.

Tenzij het een romcom is in het zuiden van Italiê.

Het is een Lovecraft romcom ;) Inderdaad gefilmd in Italiê ;)

Link naar reactie
8 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Two guns? Two men? Wat is de link? Die man z'n Zuid Europese accent? Geen idee. Film lijkt eind 70, begin 80? Die kale met die baard zegt me niets, de andere man is niet zichtbaar. Aaaaargh!

Al wat je over het geweren-filmpje moet weten staat op het scherm. Je moet niet op play drukken.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...