Daan Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Ik mis de rood onderstreepte misspellingen van het oude forum. Ik leerde daar wel eens wat van en het hield de meeste gepubliceerde teksten (OK, behalve die van onze tuinman ) zeer netjes. Quote Link to comment
Bonte Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Omdat je veranderd bent van browser? Normaal gezien werken die nog, misschien moet je ze activeren ergens. Meestal rechter muisklik in het veld en spelling kiezen ofzo. Quote Link to comment
Olsimar Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Is toch echt browserinstelling. Daan wat ben je allemaal aan het doen? Quote Link to comment
Freakzilla Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Ik mis de rood onderstreepte misspellingen van het oude forum. Ik leerde daar wel eens wat van en het hield de meeste gepubliceerde teksten (OK, behalve die van onze tuinman ) zeer netjes. Waar het Bonte forum allemaal goed voor is. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
niemand Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Huh ? Was/is er spelling controle ? You‘re kidding, toch ? Quote Link to comment
Bonte Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Huh ? Was/is er spelling controle ? You‘re kidding, toch ? bv in Chrome http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95604 Quote Link to comment
niemand Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Ah, Chrome. Zo ver zijn we nog niet Quote Link to comment
Yncke Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Ook beschikbaar als add on in Opera en Firefox. Quote yncke.be Link to comment
niemand Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Ik vind geen controle leuker. Zo moet ik zelf opletten en controleren wat ik typ. Al veel teruggedacht aan mijn lessen nederlands van heel lang geleden... Maar ik heb niet zoveel tijd om alles altijd goed na te lezen of op te stellen. Mijnen baas... Quote Link to comment
Daan Posted December 8, 2012 Author Share Posted December 8, 2012 Omdat je veranderd bent van browser? Normaal gezien werken die nog, misschien moet je ze activeren ergens. Meestal rechter muisklik in het veld en spelling kiezen ofzo. Ik ben niet van browser veranderd, misschien heeft het te maken met een update van Firefox. Quote Link to comment
Yncke Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Misschien eens controleren of je woordenboeken nog compatibel zijn met je nieuwe versie? Quote yncke.be Link to comment
Guest Bonte Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Ik heb nu de nieuwe Firefox geïnstalleerd en spelling werkt ok. Hier kun je nieuwe bibliotheken toevoegen https://addons.mozil...language-tools/ Quote Link to comment
Recommended Posts