Ga naar inhoud

Previews


niemand

Recommended Posts

De zes pockets van SiP staan hier voor schappelijke prijzen: http://www.cheap-comics.com/strangers-paradise-c-21_97.html?osCsid=gmrqruheajk0af0djqspvt8gm3

Ah, merci, ik wist niet dat die nog verkrijgbaar waren. Zal voor mijn volgende bestelling bij Cheap zijn, of misschien kom ik ze volgende week op het boekenfestijn tegen (al zullen daar wel geen comics zijn...)

Link naar reactie

Wil ik ook zeker aanschaffen, heb nog niks van Terry Moore gelezen.

Wat ik zo machtig vind aan zijn series, is dat ze je bijblijven. Er zit een soort eeuwigheidswaarde en een gevoel van intrinsieke waarde aan zijn werk.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dilbeek :D

 

Je hebt er ooit nog strips naartoe gezonden ;)

a ja :)

Maar dan hobbel je toch in Brussel ergens binnen? Daar zijn toch genoeg comiczaken naast stripzaken?

Ik was te laat klaar bij Book&Cook vorige week, anders was ik aan de overkant van hun plein die comiczaak daar binnengelopen

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik ken er eigenlijk, enkel franstalige winkels...

als ze maar engelstalig verkopen, dan is het mij een biet wat voor taal ze spreken :)

 

En als zelfs IK die zaken kan vinden en heb gevonden, dan kan jij dat ook. Zeker en vast :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

als ze maar engelstalig verkopen, dan is het mij een biet wat voor taal ze spreken :)

 

En als zelfs IK die zaken kan vinden en heb gevonden, dan kan jij dat ook. Zeker en vast :)

Nog eens moeten zoeken dan, ik ben wel al regelmatig een stripwinkel binnen gestapt in Brussel, maar daar hadden altijd enkel vertaalde comics. Ik heb ooit eens aan mijn tekenleerkracht (die in Brussel woont) gevraagd of daar enkele comic-shops zijn en die stuurde mij toen naar Gent :P

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
1 uur terug, Koen zei:

Dark Horse: niks
DC/Vertigo: nada
Image: Descender vol. 4: Orbital Mechanics TP
Marvel:
INHUMANS VS. X-MEN HC
DAREDEVIL: BACK IN BLACK VOL. 4 - IDENTITY TPB
EXTRAORDINARY X-MEN VOL. 4: IVX TPB 
UNCANNY X-MEN: SUPERIOR VOL. 4 - IVX TPB

 

 

Link naar reactie
26 minuten geleden, Gojira zei:

Previews staat op WEC site. Veel te veel goed spul. Ik wacht voor IVX wel op de SC. Op de andere X-titels heb ik een vaste dienst.

 

Knipsel.PNG

Tiens, die andere X-titels zie ik niet staan op de site van WEC. Ik heb enkel bij de samenvatting gekeken op Newsarama, en daar stonden ze wel tussen. Newsarama's samenvatting zal abuis zijn? 

Link naar reactie
3 minuten geleden, kuzuri zei:

Tiens, die andere X-titels zie ik niet staan op de site van WEC. Ik heb enkel bij de samenvatting gekeken op Newsarama, en daar stonden ze wel tussen. Newsarama's samenvatting zal abuis zijn? 

Ja, ik heb ze er ook niet zien tussen staan, maar ik heb toch een vaste dienst. :)

Link naar reactie

:)

 

Ik bestelde: 

LADY DEATH RULES HC 

DAREDEVIL BACK IN BLACK TP VOL 04

INHUMANS VS X-MEN HC

DESCENDER TP VOL 04 ORBITAL MECHANICS

STAR TREK BOLDLY GO TP VOL 01

STAR TREK NEW VISIONS TIME OUT OF JOINT.

 

Over East of West twijfel ik nog. Ik ben daar een hele tijd geleden mee gestopt. Ofwel blijf ik (euh) stoppen, ofwel koop ik mijn achterstand in SC's verder, ofwel koop ik de mooie HC's (dat zullen er drie zijn). 

 

 

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, kuzuri zei:

:)

 

Ik bestelde: 

LADY DEATH RULES HC 

DAREDEVIL BACK IN BLACK TP VOL 04

INHUMANS VS X-MEN HC

DESCENDER TP VOL 04 ORBITAL MECHANICS

STAR TREK BOLDLY GO TP VOL 01

STAR TREK NEW VISIONS TIME OUT OF JOINT.

 

Over East of West twijfel ik nog. Ik ben daar een hele tijd geleden mee gestopt. Ofwel blijf ik (euh) stoppen, ofwel koop ik mijn achterstand in SC's verder, ofwel koop ik de mooie HC's (dat zullen er drie zijn). 

 

 

 

 

Die lady death heb je al. Of is het ter vervanging van die PF's?

Link naar reactie

 

Top Cow Solicitations For June 2017

SEPTEMBER-MOURNING-290x166-1490779829.jp

http://www.comicsforsinners.com/top-cow-solicitations-for-june-2017/

 

Caliber Comics solicits 5 Graphic Novels with Diamond Comic Distributors for June

 

Horror-City-V1-cover-600x900-290x166-149

http://www.comicsforsinners.com/caliber-comics-solicits-5-graphic-novels-with-diamond-comic-distributors-for-june/

 

en BIG WOW ART

 

Big Wow Art Announces Dan Brereton’s New Nocturnals Graphic Novel: Sinister Path for June 2017

nocs2017-290x166-1490777448.jpg

http://www.comicsforsinners.com/big-wow-art-announces-dan-breretons-new-nocturnals-graphic-novel-sinister-path-for-june-2017/

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...