Dwarsligger Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Het heeft even geduurd, maar bij deze mijn opruiming verhuisd naar hier.1 euro per stuk:Klauwen van het moeras 1&2Koningsstrijders 1&2Als maandagmorgen een gestalte hadArgus 2003Nachtelijk rood 1&2Bezweringen 1Het territorium 1Khatedra 1&2 - VerkochtBloodline 1-3Tower 1-3HK Triad 1-3Tranen van de duivel 1-2Nachtelijk rood 1 en 2 SCDorian Domber 1 SCWolf 1 en 2 (Oranje) SC (de twee samen - in eerder 'goede' dan 'zeer goede' staat)Private Ghost 1 SCCotton Kid 1 en 2 SCHet oog van de duivel SCDe sleutel van het mysterie 2 Harald De viking - Het rode eskader (SC Lefrancq) Matthias - Deel 1 SC 1982 Yalek - Ramp in Mondovision Yalek - Verboden gebied Papyrus 18 herdruk Loretta en Harpeya deel 2 SC Fulu deel 2 SC 1.5 euro per stuk:Sam Bracken 1&2Requiem 1&2 - VerkochtIncognito (Mardon)IAN 1&2Alvin Norge 1-4Alban 1-4Hemelsluizen 1 (Glenat HC)Doerakken 1&2 - VerkochtZo is't levenDorian Domber 2 HCRed Neptunus 1 en 2 SC Waarom zijn er geen ridders meer ? (Prestige) - Verkocht 2 euro per stuk Van nul tot nu Deel 1 HC 1984 (wat sleet aan de kaft) Loretta en Harpeya deel 1 HC De tolkien-jaren - Verkocht Eldorado (Farao) deel 1, 2 en 3 - 2 euro per deel, 5 euro voor de 3 samen Fulu deel 3 HC 2.5 euro per stuk:Dodelijk Venetië 1 (HC)Central ParkJo (Derib-HC)No limits (Derib-SC)Kochka 1 (HC)Kas Boek 2Objectif Nu (kalender Delcourt met hun auteurs in 'verantwoorde naakte poses') 3 euro: Pandora (deel 1 en 2 SC): 3 euro voor de 2 - Verkocht 5 euro: Kabbala (2 delen SC): 5 euro voor de 2 - verkocht Harald de viking - Het misteiland HC Rijperman 1983 De wind in de wilgen deel 3 HC Standaard - Verkocht Hart der duisternis (Atlas SC) 7 euro: François Jullien 3 delen SC De Spiegel - 3e deel licht beschadigd aan de kaft - Samen 7 euro 8 euro: Juul Strips - 3 delen SC uitgegeven door Bonte - Quasi Nieuw - volledige set voor 8 euro 10 euro: Dixie Road volledige reeks (4 delen SC): 10 euro allen samen - Verkocht 12 euro: De 6 Engelstalige Bries-uitgaven van Meccano (Hanco Kolk) - quasi nieuw met het eerste deel gesigneerd door Hanco - 12 euro voor de volledige set - Verkocht Zwarte trilogie volledig (3 delen HC): 12 euro allen samen 18 euro:Het testament van Cromwell Stone (genummerd 516/1000) --> gereserveerd 40 euro: Jaguar uit collectie Greyline van Arcadia (genummerd en gehandtekend): 40 euro - Verkocht Alles in zeer goede tot quasi nieuwe staat Quote
Tuizentfloot Posted December 9, 2012 Posted December 9, 2012 Feedback continued: mijn bestelling bij jou op het oude forum is prima ingepakt en in uitstekende staat bij mij terechtgekomen. Quote
Dwarsligger Posted December 9, 2012 Author Posted December 9, 2012 Bedankt allebei (steekpenningen helpen dus ). Ik had niet meer aangelogd op het oude forum, dus mogelijk heb ik wel berichtjes gemist. Quote
Daan Posted December 9, 2012 Posted December 9, 2012 Ik zag nog de vraag van Daan. Verzendkosten voor die 4 boekjes zullen op 21.8 komen (1.5 kilo naar NL, sorry ik werk niet voor De Post en kan daar dus niet veel aan doen ) Ik denk dat je wel snapt dat ik er dan van af zie....sorry! Quote
Daan Posted December 9, 2012 Posted December 9, 2012 ~Wellicht een idee voor Bonte: De te Koop sectie opdelen in te koop in B en te koop in NL... Ik schrik telkens weer van de prijzen van die grensovergaande post. Quote
Dwarsligger Posted December 10, 2012 Author Posted December 10, 2012 Ik denk dat je wel snapt dat ik er dan van af zie....sorry! Geen probleem en perfect te verstaan, Daan. Quote
shakeitupguy Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 ~Wellicht een idee voor Bonte: De te Koop sectie opdelen in te koop in B en te koop in NL... Ik schrik telkens weer van de prijzen van die grensovergaande post. Het zijin vooral de prijzen van België naar het buitenland. Vanuit Nederland heb ik de indruk dat dit veel goedkoper is. Quote
Dwarsligger Posted December 10, 2012 Author Posted December 10, 2012 Ik denk dat je wel snapt dat ik er dan van af zie....sorry! Moet hier nog even op terugkomen (wegens net iets gekocht van een NLander en even wat dieper gezocht mbt prijsverschil), Daan, maar ik denk dat het je antwoord niet zal veranderen. Het is blijkbaar goedkoper om het als pakket op te sturen dan als brief (begrijpe wie begrijpen kan): als pakket opgestuurd zou het op 16.6 euro komen (wat toch niet zoveel duurder is dan van NL naar BE - met Track and trace betaal je voor NL-BE 13 euro). Mocht dit je idee veranderen, Daan, dan hoor ik het wel! Quote
Guest De verzamelaar Posted December 30, 2012 Posted December 30, 2012 Tip voor mensen die grote pakjes willen versturen van Belgie naar nederland . voor 9,99 euro tot 10 kilo met TNT . gewoon in een kiala punt afgeven plus betalen daar ze daar dit steeds ook doen veel goedkoper dan met BPost . trouwens ook in Belgie goedkoper dan Bpost maar ken de prijs niet ervan voor Belgie daar ik in Belgie DPD classics gebruik die je ook in veel kiala afgifte punten vind . Kiala afgifte punten zij in brandstofstations of krantenwinkel meestal gelegen . Quote
Dwarsligger Posted April 4, 2013 Author Posted April 4, 2013 Verkochte albums verwijderd - binnenkort voeg ik weer wat nieuwe toe Quote
Dwarsligger Posted April 12, 2013 Author Posted April 12, 2013 Nieuwe toevoeging: De 6 Engelstalige Bries-uitgaven van Meccano (Hanco Kolk) - quasi nieuw met het eerste deel gesigneerd door Hanco - 12 euro voor de volledige set Juul Strips - 3 delen SC uitgegeven door Bonte - Quasi Nieuw - volledige set voor 8 euro Quote
Dwarsligger Posted May 1, 2013 Author Posted May 1, 2013 Nieuwe toevoegingen, zo goed als nieuw: Pandora (deel 1 en 2 SC): 3 euro voor de 2 Kabbala (2 delen SC): 5 euro voor de 2 Dixie Road volledige reeks (4 delen SC): 10 euro Zwarte trilogie volledig (3 delen HC): 12 euro Jaguar uit collectie Greyline van Arcadia (genummerd en gehandtekend): 40 euro Quote
Timhardt Posted May 2, 2013 Posted May 2, 2013 Jaguar uit collectie Greyline van Arcadia (genummerd en gehandtekend): 40 euro de luxe? Quote
Dwarsligger Posted May 2, 2013 Author Posted May 2, 2013 Jaguar uit collectie Greyline van Arcadia (genummerd en gehandtekend): 40 euro de luxe? Nee, de "gewone" versie: http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/jaguar-bosschaert/399981-het-visioen Quote
Dwarsligger Posted May 2, 2013 Author Posted May 2, 2013 Nieuwe lading, zoals steeds in zeer goede tot prachtstaat, tenzij anders vermeld. Harald de viking - Het misteiland HC Rijperman 1983 - 5 euro Harald De viking - Het rode eskader (SC Lefrancq) - 1 euro De wind in de wilgen deel 3 HC Standaard - 5 euro Matthias - Deel 1 SC 1982 - 1 euro Yalek - Ramp in Mondovision - 1 euro Yalek - Verboden gebied - 1 euro Waarom zijn er geen ridders meer ? (Prestige) - 1,5 euro Van nul tot nu Deel 1 HC 1984 (wat sleet aan de kaft) - 2 euro Papyrus 18 herdruk - 1 euro Loretta en Harpeya deel 1 HC - 2 euro Loretta en Harpeya deel 2 SC - 1 euro Eldorado (Farao) deel 1, 2 en 3 - 2 euro per deel, 5 euro voor de 3 samen Fulu deel 2 SC - 1 euro Fulu deel 3 HC - 2 euro Hart der duisternis (Atlas SC) - 5 euro François Jullien 3 delen SC De Spiegel - 3e deel licht beschadigd aan de kaft - Samen 7 euro Quote
Dwarsligger Posted June 12, 2013 Author Posted June 12, 2013 Al een pak Verhalen en Legenden apart verkocht, dus aanbieding hierboven wat aangepast. - Update: alles verkocht Quote
Recommended Posts