Frodo Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Net de nieuwsbrief van boek.be,in men mailbox ontvangen! Niemand minder dan Christophe Arleston,zal aanwezig zijn op de boekenbeurs in Antwerpen!! (Een datum stond er niet bij) Quote
Veto Posted August 28, 2014 Posted August 28, 2014 Naar het schijnt komen nog 'grotere' namen dan Arleston naar de Boekenbeurs dit jaar... Maar meer mag ik nog niet verklappen... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
beus Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 bij de meeste dedi-jagers zal dit toch niet tot hogere bloeddruk leiden denk ik aangezien arleston wel een grote naam is maar vooral scenarist is Quote
devilcreator Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 bij de meeste dedi-jagers zal dit toch niet tot hogere bloeddruk leiden denk ik aangezien arleston wel een grote naam is maar vooral scenarist is Arleston heeft toch ontzettend lange rijen in Angoulême. Ik heb hem dit jaar toevallig kunnen hebben omdat hij opeens op zondag kwam zitten terwijl hij niet aangekondigd was. Quote
marioboon Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 Naar het schijnt komen nog 'grotere' namen dan Arleston naar de Boekenbeurs dit jaar... Maar meer mag ik nog niet verklappen... Inderdaad. Ik kom een paar keer signeren ;-) Quote
SPeeDy Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Inderdaad. Ik kom een paar keer signeren ;-) Ik was er op aan het wachten Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Tweetie Posted August 31, 2014 Posted August 31, 2014 Ik was er op aan het wachten Ook de Catanova al klaar liggen? Quote
Recommended Posts