Kool Thing Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Marketing en strips. Er valt veel over te zeggen, en vaak te weinig. Post hier je voorbeelden: Vandaag een opvallende banner op de nieuwssite van de Standaard Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted March 17, 2015 Author Share Posted March 17, 2015 http://www.standaard.be/cnt/dmf20150316_01581944 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Chia Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 ik heb die eens gevonden voor 3 euro bij het boekenfestijn Quote Link to comment
Kristof Berte Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Het kleine aantal voorbeelden (en het laatste is een beetje vergezocht ) duidt erop dat er eigenlijk weinig reclame wordt gemaakt voor strips via de klassieke kanalen... Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Kool Thing Posted March 18, 2015 Author Share Posted March 18, 2015 Vandaag in de Jommekeskrant ( wekelijkse kinderbijlage in Nieuwsblad ): een 1/2 bladzijde reclame voor de nieuwe Marsupilami Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
marioboon Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 In Gent rijdt er een bus rond met de hele achterkant beplakt met reclame voor de nieuwste roman van Haruki Murakami. Is volgens mij een unicum en heb ik toch ook nog niet voor een strip gezien. Quote Link to comment
marioboon Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 deze mocht niet. Bij Top Gear hebben ze ook zoiets geflikt :-) Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 18, 2015 Author Share Posted March 18, 2015 Niet zo mooi als de bus, maar toch wat reclame voor het stripfestival van Duinkerke van dit weekend. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Johan Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 Volgend weekend bedoel je... Quote Link to comment
Kool Thing Posted March 19, 2015 Author Share Posted March 19, 2015 Volgend weekend bedoel je... juist ja :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Recommended Posts