peanut Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 De komende weken gaan tekenaar Patrick van Oppen en Sytse S. Algera de Nederlandse en Belgische stripwinkels en beurzen af om hun nieuwe boeken te signeren. We hopen jullie daar te zien[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment
Olsimar Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Succes heren! Overigens die avatar van Peanuts komt mij bekend voor. Starbucks liefhebber volgens mij Quote Link to comment
peanut Posted August 28, 2015 Author Share Posted August 28, 2015 Ik heb wat moeite met de passwords op mijn devices dus dan maar even zo. Scherp makker[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment
Veto Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Was heel gezellig gisteren in De Boekenwolf te Kortrijk. Leuke babbel gehad met zowel tekenaar als scenarist en drie dédi's gescoord. Ondermeer in deel 1 van de nieuwe reeks '24/7' en het net verschenen derde deel van 'De Vries'. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Waldorf Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Door die lijntjes rond de auto lijkt alsof de BMW keihard achteruit rijdt en die vent te laat is om de vrouw er onder te duwen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Tweetie Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Door die lijntjes rond de auto lijkt alsof de BMW keihard achteruit rijdt en die vent te laat is om de vrouw er onder te duwen. Bedankt, hoor. Ik kan nooit meer naar deze cover kijken zonder hieraan te denken. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Is dat geen verschil tussen manga bewegingslijnen, en die van de klassieke Europese strip? Quote Link to comment
Recommended Posts