Timhardt Posted October 11, 2015 Share Posted October 11, 2015 vroeger had ik een aantal afleveringen op mp3, maar ik ben die blijkbaar ergens in the cloud kwijtgeraakt. Kan er mij iemand aan een paar terug helpen? Quote Link to comment
Yncke Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Eigenlijk wel spijtig dat dat soort programma's niet gemakkelijk toegankelijk is. Ik heb zo wat oude "De Taalstrijd"-afleveringen liggen, en ik zou met plezier bijvoorbeeld "De Rechtvaardige Rechters" nog eens willen herbeluisteren. Quote yncke.be Link to comment
Kool Thing Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 vroeger had ik een aantal afleveringen op mp3, maar ik ben die blijkbaar ergens in the cloud kwijtgeraakt. Kan er mij iemand aan een paar terug helpen? Er is een best of dubbelcd ervan uit... maar je mist dan wel de flow van de uitzending Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Bonte Posted October 12, 2015 Share Posted October 12, 2015 Op Youtube is er veel te vinden, jammer dat StuBru ze niet meer aanbied als mp3 https://www.youtube.com/results?search_query=Leugenpaleis Quote Link to comment
Recommended Posts