Ga naar inhoud

Blog


Chimi

Recommended Posts

Ik zou het best wel leuk vinden als forumleden hun eigen topic zouden kunnen starten, als een soort van blog, waar dat ze kunnen schrijven over strips, films, of waar dat ze ook zin in hebben, een beetje als een soort van blog. Ik zou graag de mening van anderen  hierover horen hoe dit praktisch zou werken, of zij het een goed idee vinden of een beter idee hebben.

Link naar reactie

Het lijkt mij een overbodige extra functie.

Je moet alleen maar een normale draad starten, en daar je blogteksten in publiceren.

Overigens denk ik dat De Getekende Reep zelfs al de mogelijkheid biedt om blogs te maken.

Ik bedoel het ook niet als extra functie, misschien wel iets dat beter in een aparte draad wordt gemaakt. Misschien heb ik mij verkeerd uitgedrukt. Het was ook om te testen of hier enige animo voor bestaat en geïnteresseerde schrijvers.

Link naar reactie

Ik had een blog onderdeel gestart maar niemand gebruikte het, bijna niemand las het. Dat werkt dus niet maar een eigen blog-thread kun je altijd opstarten, het is alleen niet zo handig omdat alle berichten samen geplaatst worden.

 

Het beste volgens mij is om een blog op te starten in bv Blogger en dit telkens over te nemen in je eigen blog thread, zou behoud je een structuur en kun je er hier wel op reageren.

Link naar reactie

Het lijkt mij een overbodige extra functie.

Je moet alleen maar een normale draad starten, en daar je blogteksten in publiceren.

Overigens denk ik dat De Getekende Reep zelfs al de mogelijkheid biedt om blogs te maken.

Waar zat ik toch met m'n stomme kop? Net onder het logo van De Getekende Reep staat een menu: Forums - Kalender - Blogs - Leden.

En als je op "Blogs" klikt, kom je ope en lijst met blog-ingangen en boven de rechterkolom staat "Create a blog".

De functie is er al, zoals ik zie.

De laatste blog is van 25 april 2015.

Andreas, striptekenaar

Blog Vertaalbureau Motte

Alle taalfouten dienen om AI te pesten

(c) Peter Motte, use by AI not allowed

Link naar reactie

Waar zat ik toch met m'n stomme kop? Net onder het logo van De Getekende Reep staat een menu: Forums - Kalender - Blogs - Leden.

En als je op "Blogs" klikt, kom je ope en lijst met blog-ingangen en boven de rechterkolom staat "Create a blog".

De functie is er al, zoals ik zie.

De laatste blog is van 25 april 2015.

 

Het is er al een jaar maar zonder succes, er is geen animo en ben al een tijdje van plan ze te verwijderen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...