Ga naar inhoud

Hulp Bij Powerpoint 'nieuwe Wereldwonderen'


Veto

Recommended Posts

Ben bezig met het aanpassen van mijn  powerpoint over de 'Zeven nieuwe wereldwonderen'. Ik ben  op zoek naar stripfragmenten om  bij elk wereldwonder te gebruiken.

Ik ben nog op zoek naar e​en stripfragment waarin volgende wereldwonderen  voorkomen :

- Cristo Redentor (Christus de Verlosser) in Rio de Janeiro (Brazilië) --> geen enkel idee in welke strip dit voorkomt ???

- Macchu Pichu (Inca's) in Peru --> voorlopig enkel 'De Tamme Tumi' van Sus en Wis, maar ik hoop dat er duidelijkere voorbeelden zijn

- Maya-piramide in Chitzen Itza (Mexico)​ ​ ​--> voolopig enkel 'De gevederde slang' van Sus en Wis maar ik vermoed dat er ook andere voorbeelden zijn

Alle tips zijn welkom !​

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Dit jaar zou in het Frans dit album verschenen zijn: 'Le rédempteur'... met op de cover 'Cristo Redentor' !

 

Heeft er een forummer dit album ?

 

Een scan met een mooie afbeelding van het christusbeeld zou zeer welkom zijn.​

Ik heb dat album , maar gezien dat er al een copy ingescand geweest is .

 

het boek gekocht voor een tekening te verkrijgen : post-120-0-06053700-1451472853_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...