Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

:D Leuke discussie weer...

 

Ik ben inderdaad 15 en uit Dilbeek, al zou ik het niet erg vinden om naar Gent te gaan, kan ik direct langs World's End passeren :)

Als ik jullie daar ooit eens tegen kom zal ik maar niks zeggen (uit bescherming voor Gojira's en Lav's imago en inderdaad, social skills) :P

 

Alhoewel je tijdens een film uiteraard moet zwijgen :)

Link naar reactie

Scream gekeken vandaag, ik had schrik dat die verouderd zou zijn, maar was eigenlijk geweldig! Ik vind het leuk hoe films zoals The Cabin in the Woods, The Final Girls en dit genre conventies op de hak kunnen nemen en benoemen zonder daarbij inconsistent te zijn met hun eigen verhaal.

 

Ik zal eens wat meer slashers moeten kijken. Hierna waarschijnlijk Halloween (ligt al klaar) en A Nightmare on Elm Street (spelen ze volgende week rond middernacht op één).

Link naar reactie

Los van Gojira zijn post (geloof me, het feit dat je gezien wordt met hem zal eerder uw reputatie schade toebrengen dan te zijne   :e012: ), geeks zijn van alle leeftijden en het is altijd wel leuk om interesses te delen met anderen. Als je ooit eens naar gent komt en nog mensen zoekt voor een cinema of worlds end mag je dat gerust hier posten of een pb sturen. 

Link naar reactie

Los van Gojira zijn post (geloof me, het feit dat je gezien wordt met hem zal eerder uw reputatie schade toebrengen dan te zijne   :e012: ), geeks zijn van alle leeftijden en het is altijd wel leuk om interesses te delen met anderen. Als je ooit eens naar gent komt en nog mensen zoekt voor een cinema of worlds end mag je dat gerust hier posten of een pb sturen. 

 

Who told you that? Your mom's Pussy lips? 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...