Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Ziet er inderdaad best goed uit, ik heb wel zelf de anime niet gezien (voordat Panzer de kans krijgt, shame on me) ;)

Ik stoor me wel een beetje aan het 'pak' dat Johanson draagt, maar ze draagt het toch maar even in de trailer.

 

Met deze film, Valerian, Alien: Covenant, Blade Runner 2 en Star Wars: Episode VIII lijkt het een goed jaar te worden voor scifi-blockbusters. Guardians of the Galaxy 2 komt ook nog uit, maar eerlijk gezegd was ik niet zo'n grote fan van de eerste (in tegenstelling tot de rest van de wereld).

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik heb hard geprobeerd om me deze week in te houden qua Black Friday bestellingen, maar ik ben keihard gefaald.

 

Op Amazon.co.uk heb ik de complete box set Battlestar Galactica (nieuwe) gekocht voor €28. Op blu-ray dus, mijn dvd's geef ik dan cadeau aan mijn nicht.

Op de site van Arrow Films heb ik de Female Prisoner Scorpion box gekocht voor à peu près €55. MEIKO KAJI!!!!!

Op de site van Eureka Video heb ik Boomerang (uit de jaren '40, niet de Eddie Murphy), Computer Chess, Simon Killer (I just hads to) en Dragon Inn besteld voor alles tezamen €30.

Op de site van Severin Films heb ik een 5-BR pack (met gratis DVD) gekocht voor €78 (waar van €22 verzending, slik). Welke films? Turkey Shoot, Felicity (niet de tv-reeks...), The Sinful Dwarf, That's Sexploitation (een documentaire over het genre) en Count Dracula (met Christopher Lee uiteraard). Wat die dvd zal zijn is een verrassing. Met mijn geluk zal het iets worden dat ik al heb.

En dan ten slotte op de site van Vinegar Syndrome: Jack Frost Limited edition, The Undertaker Limited Edition (niet de worstelaar...), Psychic Killer en Evils of the night voor €90 (waarvan €16 verzending, das nog deftig).

Link naar reactie

Deze gekocht. Normaal kijk ik niet naar die onderbroekenhumor, maar voor de feesten mag het al eens.

 

1540-1.jpg

 

Aan 1941 begonnen, maar na 30 minuten gestopt. Amai dat is slecht zeg :(

 

Ook: Billion Dollar Brain. Het is nogal on- Deighton, eerder een James Bond film, maar toch aanleiding om eens alle Harry Palmer films met Michael Caine te (her-) bekijken.

Link naar reactie

Nog vollediger?

Dit zou de originele versie moeten zijn die aan de UK keuringscomissie voorgelegd werd.

The rape of christ scene en nog wat andere dingen zitten er niet in.

 

The British Film Institute released the 111 minute UK theatrical version (sped up to 107 minutes to accommodate the technicalities of PAL colour) on DVD on 19 March 2012. BFI licensed the film from Warner Bros., but was not permitted to include the additional Kermode-found footage from 2004, nor issue the film on Blu-ray.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...