Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Valt inderdaad op, nu ik erop let.

 

 

Wie herkent de verschillende filmfragmenten?

 

 

Ik was gestopt met kijken, vandaar dat het me nog niet daagde.

 

-Forrest gump (3 bmx'ers)

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

T2: Trainspotting afgelopen zaterdag in de bios gezien. Een leuke throwback naar de jaren 90 met de originele cast 20 jaar later. Het rauwe is er helaas van af, maar het is een fijne rustige film waar eigenlijk herinneringen worden opgehaald. Met nog een nietszeggend gangsterverhaaltje tussendoor. Ik had er zelf wat meer van verwacht, maar toch wel genoten. :)

 

post-531-0-47727000-1487577668_thumb.jpg

 

post-531-0-38283100-1487577680_thumb.jpg

 

7.5

 

Tjeezus wat zijn ze oud geworden... :ph34r:

 

post-531-0-93218800-1487577743_thumb.jpg

Link naar reactie

A.F. Th. en de moeder van Tonio waren er alleszins niet echt over te spreken. Timeo Batavi et peliculi ferentes.

King Kong (1976): niet de volledige film gezien maar ik vond hem beter dan het door Peter Jackson geregisseerde CGI-festijn. Of toch alleszins aangenamer kijken. King Kong zag er misschien knullig uit en ik kan Jeff Bridges niet los zien van "The Dude" maar het was "menselijker" en misschien ook wel wat minder plat.

 

Contstantine: misschien iets te hoge verwachtingen en een paar supercoole scènes maar al bij al vond ik het maar een vergeetbare ervaring.

Link naar reactie

Gisteravond John Wick 2 gezien.

 

Akkoord, de eerste was er al ferm over, maar de choreografie van de gevechten was fantastisch.

 

Gisteren zat ik te kronkelen in de zetel tegen dat de aftiteling kwam. Den John is onkwetsbaar, herstelt per seconde van de ergste verwondingen, schot in de buik aan toe, en de helft van de wereldbevolking is huurmoordenaar voor het syndicaat.

 

Het dieptepunt was het vuurgevecht in de catacomben, waar den John zo'n honderd huurmoordenaars met machinegeweren allemaal door het hoofd schiet met hoofdzakelijk een 7-laderig pistoolke.

 

Ik laat chapter 3 aan me voorbijgaan.

 

Zonde van mijn 8.5 euro, ik had beter "Split" gekozen.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Op amazon.it is er een actie van WB Blu-rays en dvd's: 5 voor 25 euro. Er zit veel goed spul tussen.

Nog tot 5 maart. Vergeet ook niet de code te zien op de link in te geven, korting wordt niet automatisch toegepast.

 

https://www.amazon.it/b/ref=amb_link_10?ie=UTF8&node=12467526031&pf_rd_m=A11IL2PNWYJU7H&pf_rd_s=merchandised-search-leftnav&pf_rd_r=GFGQQQ6H965948R79E0W&pf_rd_r=GFGQQQ6H965948R79E0W&pf_rd_t=101&pf_rd_p=d01fb517-ddd3-445c-ba1c-898f9fcab17d&pf_rd_p=d01fb517-ddd3-445c-ba1c-898f9fcab17d&pf_rd_i=412606031

Link naar reactie

T2: Trainspotting afgelopen zaterdag in de bios gezien. Een leuke throwback naar de jaren 90 met de originele cast 20 jaar later. Het rauwe is er helaas van af, maar het is een fijne rustige film waar eigenlijk herinneringen worden opgehaald. Met nog een nietszeggend gangsterverhaaltje tussendoor. Ik had er zelf wat meer van verwacht, maar toch wel genoten. :)

 

Vandaag gaan kijken in de cinema. Zeer van genoten, zalig sfeertje en (goeie) nostalgie trip. Veel humor en zalig om de cast nog eens bezig te zien. De mix tussen ouwe beelden en nieuwe, soundtrack, opbouw van het verhaal was ook goed.

 

Tis inderdaad een nietszegend gangsterverhaaltje tussendoor maar dat was in 1 toch ook al zo? 4 maten gaan naar Londen om heroine te verkopen.

Link naar reactie

Vandaag gaan kijken in de cinema. Zeer van genoten, zalig sfeertje en (goeie) nostalgie trip. Veel humor en zalig om de cast nog eens bezig te zien. De mix tussen ouwe beelden en nieuwe, soundtrack, opbouw van het verhaal was ook goed.

 

Tis inderdaad een nietszegend gangsterverhaaltje tussendoor maar dat was in 1 toch ook al zo? 4 maten gaan naar Londen om heroine te verkopen.

Goh, de film is zich zeker bewust van zijn eigen nostalgische waarde en ik denk dat wanneer Sick Boy Renton verwijt de toerist te spelen in zijn eigen jeugd ook een kleine sneer naar de kijker toe.

 

Maar inderdaad, zalige film en als "Trainspotting" punk was, dan is "T2" them blues.

Link naar reactie

Inderdaad, je heb iets gemist. Dat is een fantastische film en een (toekomstige) klassieker, alhoewel ik geen fan ben van hoe de "boot situatie" wordt opgelost.

The Dark Knight is pure cinema.

Beste en meest spannende actiescene in de trilogie gaat wel naar de opening van The Dark Knight Rises. Magistraal.

 

Lees overigens dit artikel ook eens, daar wordt een link gelegd met  The Dark Knight: http://birthmoviesdeath.com/2017/02/23/p.c.-culture-vs.-the-big-joke

Link naar reactie

Inderdaad, je heb iets gemist. Dat is een fantastische film en een (toekomstige) klassieker, alhoewel ik geen fan ben van hoe de "boot situatie" wordt opgelost.

Ik merk dat wij zelden overeen komen wat films betreft. ;)

Tuurlijk is het een goede film, een zeer sterke film zelfs, maar ik heb nooit echt veel affiniteit gehad met Nolan's Batman. Het was altijd eerder Batman à la James Bond.

Maar uiteindelijk is dat voor mij toch meer een sterke actiethriller dan een klassieker.

En The Dark Knight Rises was echt een rommeltje.

Link naar reactie

Gisteravond Honeymoon gezien. Een pas getrouwd echtpaar gaat op huwelijksreis in een hutje in het bos. De bruid is op een dag verdwenen en wordt terug gevonden in het bos. Daarna gedraagt ze zich vreemd. Een leuke variant van

Spoiler

Invasions of the body snatchers

Met hier en daar wat bodyhorror. Alhoewel het geen toppertje is, toch nog graag gezien!!

7.0

honeymoon-poster.thumb.jpeg.bdcf7732c2b76b90d6596b26cb175bf1.jpeg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...